در یکی از بازیهای مهم هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور آرمان گهر تیم سوم جدول میهمان تیم تهرانی یعنی ویستا توربین است.

ویستا توربین – آرمان گهر؛ در انتظار دوئل تماشایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ویستا توربین دراولین فصل حضور در لیگ یک با هدایت میلاد بلادی در تلاش برای نزدیک شدن به میانه جدول است و تلاش می کند در ادامه مسابقات به تیم های نیمه بالای جدول محقق شود و برای رسیدن به این مهم باید دست کم در بازی های خانگی به سه امتیاز دست پیدا کند. در آنسوی میدان آرمان گهر با هدایت قاسم شهبا به 4 امتیازی مس کرمان رسیده و خوب می داند برای مدعی شدن حتی باید در بازی های خارج از خانه هم با کسب سه امتیاز میدان را ترک کند. در غیر اینصورت جبران این اختلاف امکان پذیر نخواهد بود. با توجه به انگیزه های متفاوت دو تیم برای کسب سه امتیاز پیش بینی می شود بازی زیبایی را در تهران بین این دو تیم شاهد باشیم.

ویستا توربین در بازی گذشته در برابر سایپا با نتیجه دو بر یک شکست خورد در حالی که کادر فنی تیم ویستا به داوری مسابقه معترض بود و عقیده داشتند داور از گرفتن یک پنالتی محرز به سود آنها در دقیقه 84 بازی خودداری کرده است. اما آرمان گهر در هفته بیست و یکم شرایط متفاوتی را تجربه کرد و در خانه تیم استقلال خوزستان را یک بر صفر شکست داد. نتیجه ای که امیدهای استقلال خوزستان را برای مدعی شدن به حداقل رساند و این تیم را از صعود به لیگ برتر دور کرد. تنها سه امتیاز است که تیم های ویستا توربین و آرمان گهر را راضی راهی خانه خواهد کرد. به خصوص تیم آرمان گهر که برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند.

این صحنه ی از دیدار ویستا توربین با سایپا در هفته 21 ام است که ویستایی ها معتقد بودند داور باید در سوت خود می دمید و به سود آنها پنالتی اعلام می کرد.