ساعت زیادی تا آغاز دربی پایتخت باقی نمانده و هواداران دو تیم در انتظار برگزاری این شهرآورد مهم و حساس هستند.

دربی را پیش‌بینی کنید؛ کدام تیم با چه نتیجه‌ای؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین دربی های چند سال اخیر میان استقلال و پرسپولیس، سرخابی های پایتخت در دیداری که می تواند روی قهرمانی لیگ بیشترین تأثیر ممکن را داشته باشد، به مصاف هم می روند. پرسپولیس برای بازگشت قدرتمندانه به کورس در پی پیروزی در این بازی خانگی است و استقلال نیز در اندیشه افزایش اختلاف امتیازی خود با رقیب دیرینه به عدد 9 است.

هر دو تیم از انگیزه های متفاوتی برای غلبه بر حریف برخوردارند و این دیدار می تواند پایانی باشد بر بسیاری از رکوردهای طرف مقابل. استقلال در 10 دربی گذشته و در جریان بازی رنگ پیروزی را به چشم ندیده است. هیچ گاه در تاریخ دربی سابقه نداشته که استقلال بیش از 10 دربی را برنده نشود و فرهاد مجیدی امیدوار است که امروز به این طلسم پایان دهد.

در سمت دیگر نیز یحیی گل محمدی برای اثبات توانایی های خود و شاگردانش و برداشتن تنها خط تیره موجود در جدول رده بندی لیگ برتر، در اندیشه ثبت نخستین شکست فصل آبی پوشان است تا با کسب این 3 امتیاز حساس و کلیدی، خود را در جدول رده بندی به رقیب دیرینه بچسباند.

هر چند که تساوی نیز برای استقلال نتیجه قابل قبولی به شمار می رود ولی فرهاد مجیدی در نشست خبری روز گذشته اعلام کرد که هر مربی با تفکر مساوی وارد زمین شود، قطعا بازنده خواهد شد. پس می توان نتیجه گرفت که هم استقلال و هم پرسپولیس با اندیشه غلبه بر رقیب سنتی پای به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

شما مخاطبان محترم ورزش سه نیز می توانید با ثبت نظرات خود، پیش بینیتان را از دربی 98 برایمان ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن به نمایش گذاشته شود:

به نظر شما نتیجه شهرآورد پایتخت چه خواهد شد؟