مدیر عامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر می‌گوید رفتارهای سازمان لیگ نشان می‌دهد که برنامه آنها هدف این تیم از مسابقات جام حذفی است.

سازمان  لیگ می‌خواهد ما را قربانی  کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس گفت: با تلاش هایی که از سوی نماینده محترم، فرماندار عزیز و اداره ورزش و هیئت فوتبال در جهت رفع نواقص ورزشگاه شهدای نفت امیدیه صورت گرفت، صبح روز گذشته سازمان لیگ این زمین را تایید کرد اما ساعاتی بعد، با ارسال نامه ای حرف خود را پس گرفت. اینکه چه اتفاقاتی در این چند ساعت رخ داد که سازمان لیگ حرف خود را پس گرفت بر ما هم پوشیده است. این اتفاقات برنامه ریزی شده است.

مدیرعامل خلیج فارس که به شدت از این اتفاق گلایه داشت، توضیح داد: در تاریخ 17 فروردین سازمان لیگ نامه ای (به شماره 110/29614) مبنی بر عدم تایید ورزشگاه به‌ ماه زد و در انتها اعلام داشت که ورزشگاه پیشنهادی‌مان را اعلام کنیم؛ ما هم بلافاصله طی نامه ای ورزشگاه شماره یک شهدا نفت امیدیه را اعلام کردیم. اما در اقدامی عجیب ساعات پایانی دیشب از طریق ریاست هئیت فوتبال شهرستان، نامه ای دیگر با شماره ای قبل تر از نامه ارسالی برای ما (به شماره 110/29597 در همان روز 17فروردین) ارسال شده که نشان می‌دهد خودِ سازمان لیگ با مدیریت پالایشگاه نفت آبادان مکاتبه کرده و از آنها برای این بازی درخواست ورزشگاه نموده‌اند.

عسکری تصریح کرد: قبل از اینکه نامه عدم تایید ورزشگاه برای ما ارسال شود و ما ورزشگاه خود را تعیین کنیم، آنها با مسئولین آبادان مکاتبه کرده اند. این گونه حرکات چه معنی دارد؟ برنامه شما برای حذف تیم ماست اما ما هم بازی را بلد هستیم و جز ورزشگاهی که معرفی کردیم بازی نخواهیم کرد. چگونه برای داوران از قبل بلیت آبادان را رزرو کرده اند؟ چه کسی می‌تواند باور کند که همه این اتفاقات طبیعی است؟

عسکری در پایان تاکید کرد: ورزشگاه پیشنهادی ما ورزشگاه شماره یک نفت امیدیه است و در جایی غیر از آن بازی نمی‌کنیم.