دیدار امشب رئال مادرید و ختافه از یک حیث نیز می تواند جذابیت زیادی داشته باشد.

کریم بنزما و ملاقات با رقیبی غیرمنتظره در لالیگا(عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، امشب رئال مادرید از هفته 31 لالیگا میزبان ختافه است. رئال پس از دو برد متوالی برابر سلتا و چلسی، در بهترین فرم خود به این بازی رسیده و برای حفظ فاصله با رقبا به سه امتیاز بازی نیاز مبرم دارد.

بدون شک امید اول گلزنی رئال کریم بنزماست. ستاره ای که چهارشنبه شب در زمین چلسی هت تریک کرد. مقابل رئال، ختافه ای قرار دارد که در ترکیب خود دومین گلزن برتر لالیگا یعنی انیس اونال ترک تبار را دارد. اونال در سال 2022 فراتر از انتظارات کار کرده و توانسته زننده 9 گل باشد. یعنی همان تعداد گل که بنزما در سال میلادی جدید به ثمر رسانده است.

اونال 24 ساله که پیش از این بهترین رکورد گلزنی اش شش گل در فصل قبل بود، فصل جاری 14 گل زده که نیمی از گل های زده ختافه است( تعداد گل های کریم در لالیگا 25 گل است.). در رده بندی بهترین گلزنان سال 2022 روبرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ با 12 گل قرار دارد و سپس به کریم بنزما، اونال، انکنکو از لایپزیش و تامی آبراهام از رم می رسیم. کیلیان امباپه نیز هشت گله است.

در دیداری که رئال شانس اول پیروزی محسوب می شود، ملاقات کریم با نزدیک ترین رقیبش در لالیگا هم جذابیت های خاص خود را خواهد داشت. امشب کدام یک موفق تر می کند؟