محمد مهاجری در گفت‌وگو با سایت «خبر سراسری» گفت: شهرداری ما جز ناکارآمد ترین سیستم های کشور است. البته اگر زاکانی کنار برود شهرداری غیرسیاسی و کارآمدتر اداره می شود.

مهاجری: زاکانی کنار برود شهرداری غیرسیاسی و کارآمد می‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبر سراسری، محمدمهاجری، فعال سیاسی اصولگرا،در آغاز درباره زنانه-مردانه شدن پارک ها گفت: «من با این کار زاکانی مخالف نیستم و موافقم من الان مترو سوار بودم در مترو نیز یک واگن در جلو و عقب مترو را به بانوان داده اند زنان نیز استقبال می‌کنند چون راحت‌ترند در پارک ها نیز کار بدی نمی کنند می گویند این پارک متعلق به مادر و کودک و مادران نیز اگر نخواهند به آن پارک ها نمی روند.مجموعا این کار بد نیست و زنان بدون مزاحمت آقایان به پارک می روند شما چرا استخر ها را نمی گویید؟بالاخره خانم ها می خواهند راحت باشند بنظر من زاکانی ضعیف ترین مدیر بعد از انقلاب است اما این کار او درست بود و شمر هم اگر کار خوبی کرد باید آن را دید.با هر چیزی که برای مسائل سیاسی نباید مخالفت کرد».

این فعال سیاسی در ادامه درباره احتمال برکناری زاکانی و تضاد او با شورای شهر اشاره کرد: «زمانیکه زاکانی می خواست شهردار تهران شود اعضا شورا تقریبا با یک رای اختلاف به او رای دادند. شهرداری ما جز ناکارآمد ترین سیستم های کشور است اگر هم روی پا ایستاده است بخاطر تراکم فروشی و ترافیک فروشی و درآمدهای این چنینی است تا وقتی که شهرداری به یک نهاد مردم نهاد تبدیل نشود همین وضعیت ادامه دارد بنابراین اختلافات آقایان نیز بر سر این مسائل نیست. البته اگر زاکانی کنار برود شهرداری غیرسیاسی و کارآمدتر اداره می شود».

او در پایان نسبت به نتایج پیش رو تضادهای سیاسی درون شورای شهر تهران افزود: «این دعوا یک دعوا سیاسی است و در آخر نیز با هم مسالحه خواهند کرد و زاکانی مجبور خواهد شد چند معاون خود را اتغییر دهد و چیزی از این دعوا گیر شهروندان تهران نمی‌آید».