سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش برای صعود از گروه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید باهوش‌تر از چیزی که در مصاف با الدحیل نشان داد، باشد.

نویدکیا: می‌دانیم بازی با التعاون سرنوشت‌ساز است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون در بازی سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که بامداد روز جمعه از ساعت 00:45 دقیقه بامداد آغاز می‌شود، اینطور حرف‌هایش را در رابطه با این مسابقه آغاز کرد: فکر می‌کنم الان تیم‎‌ها در این تورنمنت شناخت بهتری نسبت به هم پیدا کرده‌اند. هم ما و هم التعاون بازی قبلی‌مان را از دست دادیم. با اینکه فکر می‌کنم ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم ولی خب همیشه اینطوری نیست که به بازی خوب امتیاز بدهند. باید باهوش‌تر باشیم و برای تمام دقایق بازی برنامه ریزی داشته باشیم تا به مشکل بزرگ نخوریم. می‌دانیم بازی سرنوشت‌ساز و بسیار مهمی است و با اتفاقاتی که در گروه رخ داده، همه تیم‌ها شانس دارند. ممکن است تا روز آخر تمام تیم‌هاش شانس صعود داشته باشند و یا حذف بشوند. به همین‌خاطر فکر می‌کنم نیاز است که با برنامه ریزی خیلی خیلی دقیق‌تری وارد این بازی بشویم تا ابتدا بازی خوبی انجام بدهیم و در کنارش هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
از محرم نویدکیا در رابطه با شکست سپاهان مقابل تیم‌های عربستانی پرسیده شد و اینکه او در رابطه با بازی برابر التعاون چه فکری دارد. سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال گفت: ایشان همیشه درباره آمار سوال می‌پرسند و البته حق هم دارند ولی واقعیت این است که هر بازی شرایط خودش را دارد. باید این واقعیت را قبول کنیم که تیم‌های عربستانی از لحاظ کیفیت تیم‌های بسیار خوبی هستند و همیشه رقیبانی سرسخت برای ما بوده‌اند. ما از این قضیه آگاه هستیم و سعی می‌کنیم با تمام وجودمان بازی کنیم. اگر بخواهیم صعود کنیم باید در تمام بازی‌ها با تمرکز صد در صد بازی کنیم و قطعا با تیم التعاون در زمین خودش بازی کردن سخت است ولی تمام تلاشمان را برای این بازی انجام خواهیم داد.

سوال بعدی از محرم نویدکیا در رابطه با سبک هجومی بازی دو تیم سپاهان و التعاون در دو بازی قبل بود و از سرمربی سپاهان پرسیده شد که آیا باید انتظار یک بازی هجومی را داشته باشیم که او در پاسخ به این سوال گفت: فکر می‌کنم ما مقابل تیم‌هایی بازی داریم که در کشورهای خودشان بازی رو به جلویی ارائه می‌کنند. بازیکنان سرعتی‌ای دارند و خیلی دوست دارند که مسائل هجومی را بیشتر از مسائل دفاعی رعایت کنند. به خاطر همین است که در گروه ما هر چهار بازی گل داشته است. این نشان می‌دهد که تیم‌ها برنامه‌ریزی ویژه‌ای در امور هجومی دارند و فکر می‌کنم فردا هم همین باشد؛ چون هر دو تیم می‌خواهند فوتبال هجومی ارائه بدهند. فکر می‌کنم  تا روز آخر برای تمامی بازی‌های این گروه صدق می‌کند که احتمالا شاهد گل باشیم.

خبرنگاری عرب ضمن تمجید از سبک بازی سپاهان از محرم نویدکیا خواست بیشتر در مورد تیمش و فوتبالی که ارائه می‌کند توضیح بدهد. نویدکیا در توضیح این سوال اضافه کرد: ما بازی به بازی سعی می‌کنیم ساختاری که داریم را منظم بازی کنیم. برای من مهم‌ترین چیز در فوتبال این است که تیمم ساختار تاکتیکی درستی داشته باشد و سعی کند چه در مسائل دفاعی و چه در مسائل هجومی ساختارش را از دقیقه یک تا دقیقه نود حفظ کند، ولی واقعیت‌های فوتبال هم هست. بازی‌ها خیلی نزدیک است و فشار به بازیکنان وارد می‌شود. ممکن است هر بازیکنی چه از تیم ما و چه از تیم رقیب اشتباه کند، و زمانی این اشتباهات خودشان را نشان می‌دهد که تیم‌های رقیب بتوانند از این اشتباهات استفاده کنند. برای ما هم همین است. ما سعی می‌کنیم فوتبال منظمی بازی کنیم. نمی‌خواهم فوتبال شانسی بازی کنیم. دلم می‌خواهد همیشه نظم را از لحظه اول تا لحظه آخر حفظ کنیم. اتفاقات بازی هم هست و نمی‌شود از آنها فرار کرد. باید سعی کنیم در مسائل دفاعی کمترین اشتباه را داشته باشیم و در مسائل هجومی بیشترین استفاده را از حملات ببریم.