دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید مدعی شد به عملکرد بازیکنان خود در مقابل منچسترسیتی افتخار می کند.

سیمئونه: طعنه به سیتی؟ تیم خودم را تشویق کردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید که در دیدار رفت با یک گل در انگلیس مقابل سیتی مغلوب شده بود، امشب به خصوص در نیمه دوم حملات زیادی را روی دروازه این تیم ترتیب داده و البته در نهایت موفق به گلزنی شد. دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان تاکید کرد بازیکنان این تیم با تمام توان برای صعود مبارزه کردند و هواداران به این عملکرد افتخار می کنند.

دیگو سیمئونه گفت: "عملکرد تیم در این دیدار به ما احساس غرور داد. مردم نیز تیمی را دیدند که مبارزه کرد و به عملکرد اتلتیکومادرید افتخار می کنند، زیرا ما همه کار برای صعود از این مرحله انجام دادیم. بازیکنان اتلتیکو آنچه هواداران به دنبال آن بودند را در زمین مسابقه ارائه دادند و به ندرت هواداران پس از حذف به شما احترام گذاشته و تیم را تشویق می کنند، اما در پایان مسابقه این اتفاق رخ داد.

آنچه برای من واضح است این بوده که ما به عملکرد خود و به نحوه مبارزه در این دیدار افتخار می کنیم. از لیگ قهرمانان حذف شدیم و این و این دردناک است. حرفی برای گفتن نیست و همیشه داوری در زمین حضور دارد که همه چیز را کنترل کند. به رقیب تبریک می گویم، زیرا نمایشی خوب ارائه داده و فوتبال همیشگی خود را بازی کرد. 

کارت قرمز به فیلیپه؟ صحنه آنقدر دور بود که ما نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. داور به من گفت که فیلیپه بازیکن منچسترسیتی را لگد کرده است. افراد زیادی در آن صحنه حاضر بودند و من چیزی ندیدم.

تشویق طعنه آمیز سیتی بابت وقت کشی؟ من؟ نه، من بازیکنان تیم را تشویق کرده و از آنها بابت تلاشی داشتند قدردانی می کردم. چگونه می توانم بازیکنان را تشویق نکنم؟"