سرمربی ایتالیایی الغرافه می‌گوید که شرایط لیگ قهرمانان آسیا با لیگ داخلی متفاوت است چرا که بازی‌ها در فاصله زمانی اندک برگزار می‌شوند.

استراماچونی: به دنبال حفظ صدرنشینی هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی بر سختی دیدار تیمش مقابل شباب الاهلی دبی که عصر امروز از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود، تاکید کرد.

استراماچونی روز چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: ما تقابل سختی با تیمی داریم که مطلقا دست‌کم گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: شباب الاهلی دبی یکی از تیم‌های قوی و سازمان یافته است و من می‌بینم که نتایج آن‌ها هیچ‌گاه بیانگر سطح واقعی و پتانسیل عالی که این تیم دارد، نیست. شباب الاهلی دارای بازیکنانی در سطح بالا است که در یک سطح هماهنگ بازی می‌کنند.

وی افزود: باید برای این رویارویی سخت آماده شویم، به‌ویژه اینکه هدف ما کسب سه امتیاز جهت حفظ صدر گروه است. همچنین ما به دنبال این هستیم تا پیروزی‌هایمان را پس از آخرین برد مقابل تیم آهال ترکمنستان ادامه دهیم.

سرمربی ایتالیایی تصریح کرد: ما برای این رویارویی آماده هستیم، هرچند مسابقات قهرمانی آسیا با لیگ داخلی متفاوت است، به خصوص اینکه در مدت زمان کوتاهی 6 بازی انجام می‌دهیم؛ این روی بازیکنان تاثیر می‌گذارد و آنها را تحت فشار زیادی قرار می‌دهد.