رفع مشکلات نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی از سطح کشور پیگیری شود

رفع مشکلات نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رفع مشکلات نهضت ملی مسکن در خراسان شمالی از سطح کشور پیگیری شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: برای رفع مشکلات نهضت ملی مسکن در استان، باید از ظرفیت های کشوری بهره ببریم و با جذب اعتبارات لازم، فعالیت ها را تسریع ببخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا حسین نژاد ظهر سه شنبه در شورای اداری خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه تولیدات استان باید دانش بنیان باشد، اظهار کرد: در سالی که مزین به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است تولیدات ما باید از خدمات و پشتیبانی کشور برخوردار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه برای بومی سازی تولیدات باید دنبال مزیت‌های اصلی کشور و استان باشیم، گفت: مزیت‌ها باید طی ۲ هفته احصا و شناسایی شده و سپس با انجام امور پژوهشی و با تدوین کتابچه توسعه در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم.

وی افزود: باید شاهد عزم جدی دستگاه‌های حمایتی در تسریع روند رفع فقر مطلق در استان باشیم؛ هر چند که رفع مشکلات این حوزه تنها بر عهده دستگاه‌های حمایتی نیست.

حسین نژاد با اشاره به حوزه نهضت ملی مسکن، گفت: بهره مندی از تمام ظرفیت‌های کشور و اخذ اعتبارات لازم از سطح ملی موجب می‌شود تا مشکلات این حوزه سریع‌تر حل شود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: تا کنون خراسان شمالی با تأمین اراضی و شناسایی پیمانکاران توانسته در این حوزه پیشتاز باشد.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان به راهپیمایی روز قدس نیز اشاره کرد و گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در راهپیمایی بزرگ روز قدس حضور خواهند یافت زیرا این مانور بزرگ نوعی بیعت مجدد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری است.