ارلینگ هالند برای انتقال به منچسترسیتی در تابستان امسال چراغ سبز نشان داده است.

قطعی؛ تکلیف انتقال جنجالی تابستان مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اتلتیک در اوایل سال جاری فاش کرد که منچسترسیتی در رقابت با دیگر تیم‌های بزرگ اروپا برای جذب ارلینگ هالند، بازیکن 21 ساله و گلزن دورتموند پیروز شده است. حالا به نظر می‌رسد مدیر برنامه این مهاجم نروژی با منچسترسیتی در مورد شرایط اولیه شخصی به توافق رسیده و این انتقال در آستانه نهایی شدن است. البته هنوز مواردی مانند رقم دقیق پرداختی به دورتموند برای این انتقال، کمیسیون به مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند و جزئیات قرارداد این بازیکن باقی مانده، اما به نظر این موارد نیز به‌زودی حل و فصل خواهد شد.

آلف-اینگه، پدر ارلینگ هالند در طول 10 سال حضور در لیگ انگلیس برای تیم‌هایی چون منچسترسیتی، لیدز و ناتینگهام فارست بازی کرد و حالا فرزندش ‌نیز جا پای پدر می‌گذارد. ارلینگ که در لیدز به دنیا آمده، در فصول اخیر به یکی از محبوب‌ترین مهاجمان اروپا تبدیل شده و در این فصل 33 گل برای دورتموند و تیم ملی نروژ به ثمر رسانده است.

منچستر سیتی تابستان سال گذشته و پس از جدایی سرخیو آگوئرو به‌شدت به دنبال جذب یک مهاجم جدید بوده و تا آستانه امضای قرارداد با هری کین نیز پیش رفت. اما در نهایت تاتنهام مجوز جدایی ستاره انگلیسی خود را صادر نکرد و حالا آنها فاصله‌ای تا توافق با ارلینگ هالند و جذب این گلزن جوان و آینده‌دار ندارند. همچنین فابریزیو رومانو نیز مدعی شد سیتی در تابستان امسال حداقل یک هافبک نیز جذب می کند و البته این کار پس از نهایی شدن قرارداد ارلینگ هالند رخ خواهد داد.

بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد سیتیزن‌ها در این مسیر موفق به غلبه بر رقبای نامداری مانند رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا، چلسی و بایرن مونیخ شدند. همچنین به نظر می‌رسد کیلیان امباپه نیز راهی رئال مادرید خواهد شد تا رقابت این دو ستاره نسل بعدی فوتبال از ابتدای فصل بعد رنگ و بوی جدی‌تری به خود بگیرد.