رودی ژستد امیدوار است ضمن بازگشت دوباره به ترکیب استقلال، به روند گل نزدن های تیمش پایان دهد.

این طلسم را در اصفهان بشکن آقای ژستد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تعویض های طلایی فرهاد مجیدی در شهرآورد پایتخت منجر به تغییر نتیجه بازی شد. ارسال صالح حردانی تازه نفس از سمت راست با ضربه سر رودی ژستد منجر به گل تساوی استقلال شد تا آبی پوشان همچنان فاصله 6 امتیازی در صدر جدول را با رقیب دیرینه حفظ کنند.

البته این گل مهاجم فرانسوی به آخرین گل استقلال در دیدارهای اخیر تبدیل شده است.  در واقع می توان گفت که تیم فرهاد مجیدی در سال و قرن جدید تاکنون موفق به گلزنی نشده و به همین دلیل بازیکنان این تیم انگیزه های بالایی دارند تا به طلسم ناکامی های تیمشان پایان دهند.

با احتساب 9 دقیقه پایانی شهرآورد پایتخت، 90 دقیقه دیدار برابر پیکان و 120 دقیقه جدال با نساجی، استقلالی ها در 219 دقیقه گذشته موفق به باز کردن دروازه رقبا نشده اند و این مسئله باعث شده تا فرهاد مجیدی در تمرینات تیمش، تمرکز ویژه ای روی برنامه های گلزنی تیمش داشته باشد.

غیبت رودی ژستد در دیدار برابر نساجی کاملا به چشم آمد و زهر خط حمله آبی پوشان در این مسابقه گرفته شده بود و حضور در دقایق اندک بازی نیز فرصت کافی برای نشان دادن توانایی های این بازیکن نبود. او همچنین بین دو نیمه دیدار با پیکان نیز تعویض شد تا عملا در این مدت کمتر از ابتدای فصل حضور در ترکیب اصلی را تجربه کرده باشد.

حالا و با توجه به قدرت سپاهانی ها در خط دفاعی، انتظار می رود که مجیدی روی ضربات سر و نبردهای هوایی ژستد مقابل سپاهان حساب باز کند و این بار و برخلاف دیدارهای گذشته، از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند و او نیز در پی شکستن طلسم ناکامی های آبی ها در گلزنی است. باید دید این اتفاق در دیدار حساس مقابل سپاهان رخ خواهد داد یا خیر.