اسطوره باشگاه رئال بتیس پس از فتح کوپا دل ری گفت که قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد.

تازه قهرمان شده‌ایم، چرا باید بازنشسته شوم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز رئال بتیس توانست با پیروزی بر والنسیا فاتح کوپا دل ری شود. بتیس سال های 1977 و 2005 نیز به این عنوان رسیده بود و این سومین قهرمانی باشگاه سبزپوش شهر سویل بود. بازی در وقت های قانونی و اضافی با تساوی 1-1 به اتمام رسید و در ضیافت پنالتی ها بود که بتیس برنده شد. 

در پایان نیز خوآکین سانچز، کاپیتان افسانه ای بتیس جام را بالای سر برد. 17 سال پیش نیز او با بتیس این جام را کسب کرده بود و حالا تتها بازکین تاریخ بتیس است که دو بار کوپا دل ری را برده است. 

شایعات زیادی در مورد بازنشستگی این ستاره 40 ساله به گوش می رسد ولی او در پایان بازی این شایعات را رد کرد و گفت:« چه کاری باید انجام دهم؟ ادامه دادن به فوتبال. چطور می توانم بازنشسته شوم وقتی تازه شروع به جام بردن و کسب موفقیت کرده ایم؟ این با تفاوت، مهمترین روز زندگی ام است.»

خواکین که اشک می ریخت، ادامه داد:« این برد متعلق به هواداران است که سال ها برای چنین لحظه ای صبر کردند. موفقیت امشب را مدیون حمایت های شان و نیز کادر  فنی، مدیریت و همه کسانی هستیم که فصل جاری برای این تیم زحمت کشیدند. فصل بسیار خوبی را سپری می کنیم و هواداران لایقش هستند. باید به والنسیا هم تبریک گفت. من سابقه بازی برای این تیم را دارم و همین جام را با والنسیا هم برده ام. پنالتی ها غیر قابل پیش بینی است ولی ما شایسته قهرمانی بودیم.»