به نظر می‌رسد که باشگاه میلان به جذب ریاض محرز از منچسترسیتی علاقه‌مند است.

ستاره محبوب گواردیولا در لیست خرید میلان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که یک صندوق سرمایه‌گذاری متمول بحرینی قرار است باشگاه میلان را خریداری کند. همچنین گفته می‌شود که آنها قرار است سرمایه گذاری بزرگی در روسونری انجام داده و به نظر می رسد که اگر این صندوق سرمایه‌گذاری میلان را خریداری کند، تابستان شلوغ و پر هیجانی در انتظار هواداران این تیم خواهد بود.

در همین راستا و طبق ادعای فوت مرکاتو باشگاه میلان به شدت شرایط تقویت خط حمله خود را بررسی می‌کند و حالا ستاره الجزایری منچسترسیتی یعنی ریاض محرز جدیدترین بازیکنی است که در لیست خرید روسونری قرار گرفته است. او به تازگی در ماه فوریه 31 ساله شد و می تواند در نقش های مختلف رو به جلو بازی کند، به ویژه در جناح راست، جایی که روسونری گزینه های زیادی ندارد و نیاز ویژه‌ای به جذب بازیکن در این منطقه از زمین می ‌بیند.

ملی پوش الجزایری با 23 گل و 8 پاس گل در 42 بازی رسمی این فصل برای منچسترسیتی در فرم خوبی قرار دارد. قرارداد او در ژوئن 2023 به پایان می رسد، بنابراین محرز با هزینه نسبتا کمی در دسترس است.
میلان با رئال مادرید، بارسلونا و پاری سن ژرمن رقابت دارد، اما امیدوار است که در نهایت ریاض محرز این تیم را برای آینده خود انتخاب کند.
البته این ستاره مراکشی بازیکن مورد علاقه پپ گواردیولا نیز محسوب می شود و گزینه تمدید قرارداد او با منچسترسیتی هم روی میز است.