ممکن است اریک تن هاخ در روزهای آینده با باشگاه آژاکس قطع همکاری کند.

سرمربی جدید منچستریونایتد در آستانه اخراج!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، شایعات فراوان ماه‌های اخیر بالاخره به حقیقت منجر شد و اریک تن هاخ، سرمربی هلندی آژاکس با شیاطین سرخ به توافق رسید. هفته گذشته باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد با اریک تن هاخ به توافق دست یافته و او در پایان فصل سرمربی این تیم خواهد شد. حالا نشریه دی تلگراف مدعی شد مدیران آژاکس از اعلام این خبر و رسمی شدن توافق اریک تن هاخ با یونایتد ناراحت شده و قصد دارند اقداماتی را در این مسیر انجام دهند. 

به نظر می‌رسد این سرمربی به ادوین فن درسار، مدیران باشگاه آژاکس و همچنین به رختکن در این‌رابطه اطلاع نداده بود و همه توافقات به‌صورت پنهانی و در خفا صورت گرفته است. حالا مدیران آژاکس تصمیم گرفته‌اند خبرنگاران انگلیسی را از حضور در کنفرانس‌های مطبوعاتی خود محروم کند و دیگر کسی حق سوال درباره آینده سرمربی تیم را نخواهد داشت. 

همچنین اخباری در مورد اخراج اریک تن هاخ نیز منتشر شده و باشگاه قصد دارد تا پیش از پایان یافتن فصل با این سرمربی قطع همکاری کند. باشگاه آژاکس معتقد است احترام آنها در این‌رابطه رعایت نشده و کار اریک تن هاخ غیرحرفه‌ای بوده است.

در سال 2018 و در آستانه جام جهانی بود که اتفاق مشابهی برای خولن لوپتگی رخ داد و توافق پنهانی او با رئال مادرید باعث شد این سرمربی فرصت هدایت تیم ملی اسپانیا را از دست داده و اخراج شود. حالا نیز ممکن است اریک تن هاخ در روزهای پایانی فصل و با دلخوری دوران درخشان حضور در آژاکس را به پایان برساند. البته به هر حال روزهای حضور اریک تن هاخ در اولدترافورد بدون توجه به سرنوشت این ماجرا به‌زودی آغاز خواهد شد.