یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل ساسولو ۲-۱ به پیروزی رسید.

ساسولو ۱-۲ یوونتوس: سه امتیاز با تعویض طلایی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار ابتدا از حریف عقب افتادند اما پائولو دیبالا کار را به تساوی کشید و مویزه کین در دقایق پایانی گل برتری بیانکونری را به ثمر رساند تا یووه به سه امتیاز حساس این دیدار خارج از خانه برسد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 10 بود که روی یک حرکت خوب، جاکومو راسپادوری صاحب موقعیت شد اما شوت محکم او از بالای دروازه وویژک شزنی به بیرون رفت.
چند دقیقه بعد بار دیگر ساسولو صاحب موقعیت شد و روی ارسال براردی، فراتزی می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما این بار هم توپ راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد.
در ادامه این بازیکنان ساسولو بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 33 بار دیگر روی شوت اسکاماکا، دروازه میهمان تهدید شد اما این بار واکنش شزنی دروازه یووه را نجات داد.
حملات ساسولو ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 38 قفل دروازه یووه باز شد. روی یک حرکت تیمی عالی بود که با پاس دومینیکو براردی، راسپادوری صاحب موقعیت شد و از زاویه ای نه چندان مساعد، با شوتی محکم دروازه یووه را باز کرد.
 در دقایق باقی مانده نیمه اول بازیکنان یوونتوس پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 45 به گل تساوی رسیدند. دیبالا که در سمت چپ محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، با یک شوت تماشایی و غیرقابل مهار دروازه را باز کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که روی ضربه کرنر دی شیلیو، موراتا در دقیقه 49 گل دوم بیانکونری را به ثمر برساند اما واکنش خوب کونسیلی، دروازه ساسولو را نجات داد.
یک دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که شانس خود را برای زدن گل دوم امتحان کند اما شوت زمینی مولدور را شزنی به هر شکل ممکن برگشت داد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر یک از دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. بازی به همین ترتیب ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید بازی با همان دو گل نیمه اول به پایان خواهد رسید، در دقیقه 88 یووه به گل برتری رسید. 

مویزه کین که جانشین موراتا شده بود، با پاس الکس ساندرو درون محوطه جریمه ساسولو صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم توپ را از زیر پای کونسیلی وارد دروازه کرد تا یووه در این دیدار خارج از خانه به پیروزی 2-1 برسد و در فاصله 4 هفته تا پایان رقابت های این فصل سری آ، در یک امتیازی ناپولی رده سومی بماند.