سرمربی ویستا توربین از انگیزه شاگردانش برای دستیابی به رتبه تک رقمی تا پایان فصل خبر داد.

بلادی: ما شایسته تک رقمی شدن هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ویستاتوربین در نیم فصل عملکرد متفاوتی را در پیش گرفته و با دستیابی به امتیازات مناسب توانسته شرایط خوبی را در جدول به خود اختصاص دهد. آنها طی دیدارهای برگشت رقابت‌ها با تنها یک شکست صعودی قابل توجه داشته‌اند و اکنون به واسطه تفاضل امتیاز در کنار 5 تیم دیگر، در جایگاه دوازدهم قرار دارند. جایگاهی که می‌تواند با یک نتیجه مطلوب دیگر، آنها را به جمع تک رقمی‌ها نزدیک کند. میلاد بلادی سرمربی ویستاتوربین درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با شهرداری همدان می‌گوید: در ابتدا باید از تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و دیگر نفرات زحمتکش تیم که تا به اینجای فصل کار را به بهترین شکل دنبال کرده‌اند تشکر کنم. تیم من همیشه به بهترین اتفاقات تحت هر شرایطی فکر می‌کند و مسلما برابر شهرداری همدان هم علیرغم بازی در زمین حریف به دنبال نتیجه‌ای مطلوب خواهیم بود.

وی ادامه داد: قطعا از جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ایم رضایت نداریم. این عدم رضایت هم در بین بازیکنان و هم مدیریت وجود دارد. بازیکنان فوق العاده‌ای دارم که به تک تک آنها افتخار می‌کنم. آنها مقابل تیم‌های قدرتمند و مدعی و متمول لیگ توانایی بالای خود را بارها به نمایش گذاشته‌اند و این هدف را طی هشت هفته پایانی هم دنبال خواهند کرد. درست است که در جایگاه دوازدهم جدول قرار داریم اما نگاهی به تیم‌هایی که بالاتر و حتی پایین‌تر از تیم ویستاتوربین قرار گرفته‌اند نشان می‌دهد که در اولین فصل کار را به خوبی دنبال می‌کنیم. تیم‌هایی که با تکیه بر تجربه و منابع مالی مناسب از حیث امتیازی، شرایط چندان مناسبی ندارند. تیم من بر تکیه بر بازیکنان جوان و باتجربه و قراردادهایی خیلی کمتر از تمامی تیم‌های حاضر در لیگ امسال، از نظر فوتبالی به تیمی قابل احترام تبدیل شده است. همانطور که گفتم به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم و آنها بارها کیفیت بالاتر خود را نسبت به رقبا نشان داده‌اند و شکی ندارم که در هشت بازی باقیمانده نیز قادر خواهند بود به نتایج خوبی مقابل رقبا دست یافته و جایگاه تک رقمی را به خود اختصاص دهند.

بلادی درباره اینکه از نظر امتیازی، تیمش در صورت رقم خوردن برخی اتفاقات شاید خطر سقوط را هم احساس کند گفت: من چنین احساسی ندارم. گفتم که به بازیکنانم ایمان دارم. هشت بازی با تیم‌های بالانشین و مدعی جدول داریم اما وقتی شما در تیمت بازیکنانی مثل عرفان پورحاتمی، رضا جبارنژاد، حجت اسلامی، میلاد ابطحی، حسین ابرقویی، رضا شربتی، حمدی‌نژاد، مرتضی نگهداری، مرتضی حسینی، حامد اکبری، عرفان گلشنی، ارسلان دلاوری، حافظ یعقوبی، مسعود غفاری و تک تک نفراتی که در تیم حضور دارند، را دارید همیشه به اتفاقات بزرگ و خوب فکر می‌کنید. قطعا تا پایان فصل تمامی تیم‌ها به ویستاتوربین احترام خواهند گذاشت و بازیکنانم کیفیت بالای خود را تکرار خواهند کرد تا جایگاه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی ویستاتوربین در پایان درباره جدال با شهرداری همدان گفت: از حریف شناخت خوبی داریم. فصل گذشته با این تیم در رقابت صعود قرار داشتیم. از کادرفنی قابل احترام و بازیکنان خوبی بهره می‌برند و قطعا بازی در همدان سخت خواهد بود. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و از روحیه بالایی برخوردار هستیم و برای کسب امتیاز در این بازی حاضر خواهیم شد.