گلستان کارشناس مسائل سیاسی گفت: متاسفانه بسیاری از سران کشورهای اسلامی و مجامع اسلامی به جای حمایت از فلسطین، با رژیم غاصب اسرائیل سازش کردند که این کشورها خائن به جهان اسلام و نوکر زنجیره ای آمریکا و صهیونیست هستند نه نماینده ملت های مسلمان

کشورهای سازش‌کار با اسرائیل خائن به جهان اسلام هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

کشورهای سازش‌کار با اسرائیل خائن به جهان اسلام هستند

گلستان کارشناس مسائل سیاسی گفت: متاسفانه بسیاری از سران کشورهای اسلامی و مجامع اسلامی به جای حمایت از فلسطین، با رژیم غاصب اسرائیل سازش کردند که این کشورها خائن به جهان اسلام و نوکر زنجیره ای آمریکا و صهیونیست هستند نه نماینده ملت های مسلمان.

حسین کریمی اول در گفتگو با خبرنگار ایسنا در گلستان اظهار کرد: فلسطین قبله اول مسلمانان است و در جهان اسلام اهمیت ویژه‌ای دارد لذا در حالی که انقلاب اسلامی در سال ۵۷ پیروزی خود را جشن می گرفت نگاه امام راحل بلافاصله معطوف به فلسطین شد و فرمودند؛«امروز ایران و فردا فلسطین».

وی با بیان اینکه صهیونیسم بین الملل با حمایت قدرت های استکباری مانند آمریکا، انگلیس و اروپا غده سرطانی اسرائیل را در جهان اسلام ایجاد و ملت مظلوم فلسطین را آواره کرد، افزود: در فلسطین و سرزمین قدس درگیری بین جبهه حق و باطل رخ داده است لذا قدس برای ما اهمیت ویژه ای دارد و سرنوشت عالم بشریت در جنگ آخرالزمانی در این منطقه مشخص خواهد شد.

رژیم کودک‌کش اسرائیل به هیچ معاهده بشری پایبند نیست

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین کم نگذاشتند، بیان کرد: امام راحل آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد، روز قدس یک روز جهانی است و در این روز تمام ملل مسلمان جهان به حمایت از فلسطینی‌ها برمی خیزند.

کریمی‌اول با اشاره به اینکه رژیم کودک‌کش اسرائیل به هیچ معاهده بشری پایبند نیست و از تمامی خطوط قرمز عبور کرده است، تصریح کرد: اسرائیل در طول ۷۰ سال اخیر وحشی‌گری و اوج خشونت خود را در برابر ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشته است.

وی به اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال اشاره کرد و یادآور شد: راهپیمایی روز قدس طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نمی شد که امسال با بهبود شرایط کرونایی برگزار می شود، از طرفی تحرکات ملت فلسطین با حمایت جبهه مقاومت و مقام معظم رهبری و سازماندهی سردار شهید سلیمانی افزایش یافته و این حرکت ها نویدبخش آزادی سرزمین مقدس فلسطین است.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: در حال حاضر صهیونیست ها اوضاع را به نفع خود نمی بینند و با تجربه شکست های امنیتی در وحشت به سر می برند و ملت فلسطین با حمایت جبهه مقاومت و ملت های مسلمان عزم خود را برای مقابله با رژیم کودک کش جزم کرده است.

کشورهای سازش‌کار با اسرائیل نوکر حلقه به گوش آمریکا و صهیونیست/ افق پیروزی فلسطین نزدیک است

کریمی‌اول با بیان اینکه افق پیروزی ملت فلسطین را بسیار نزدیک خواند و افزود: بسیاری از سران کشورهای اسلامی و مجامع اسلامی که باید حامی کشور فلسطین باشند با رژیم غاصب اسرائیل سازش کردند که این کشورها خائن به جهان اسلام و نوکر حلقه به گوش آمریکا و صهیونیست هستند نه نماینده ملت های مسلمان.

وی با بیان اینکه ملت های مسلمان مقابل اسرائیل خواهند ایستاد و گوش به فرمان برخی رهبران فاسد و مزدور خود نخواهند بود، یادآور شد: ارتباط دیپلماتیک برخی از کشورهای اسلامی با اسرائیل به نفع هیچ یک از آنها نیست.

کارشناس مسائل سیاسی به سکوت مجامع حقوق بشری و بین المللی و کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و متذکر شد: متاسفانه مدعیان حقوق بشری نه تنها از مردم فلسطین حمایت نمی کنند بلکه آنها را تروریسم می نامند و این دوگانگی و تناقض جوامع بین المللی در مقایسه با جنگ اوکراین دوچندان می شود تا جایی که صهیونیست بین الملل شرایط عملیات روانی و فضای تبلیغی را به سمتی هدایت می کند که در برابر مظلومیت کشورهای اسلامی سکوت کرده و از مردم اوکراین حمایت می کند.

کریمی‌اول تاکید کرد: ما با جنگ و خشونت موافق نیستیم اما علت حمایت کشورهای استکباری از اوکراین به دلیل آن است که افرادِ در راس حکومت اوکراین صهیونیست هستند و  رئیس جمهور این کشور به صراحت اعلام کرد که یک یهودی است لذا از آنجایی که اوکراین در مجموعه قدرت صهیونیستی قرار دارد و تمامی مجامع بین الملل تحت سلطه صهیونیسم بین الملل هستند مظلومیت اوکراین در دنیا مطرح می شود.

وی با تاکید اینکه با وجود همه دوگانگی ها و اقدامات ضدحقوق بشری در دنیای امروز، قرن حاضر قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین است، گفت: فلسطین‌ پیروز نهایی خواهد بود و سرزمین قدس به دامن اسلام و مسلمانان برمی‌گردد.