مینو رایولا ایجنت ایتالیایی ستاره‌هایی چون ارلینگ هالند، زلاتان، پل پوگبا و....در شرایط سختی به سر می‌برد و خطر مرگ او را تهدید می‌کند.

مبارزه با مرگ؛ مینو رایولا در وضعیت بحرانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بود که گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد مینو رایولا امروز پنج‌شنبه 28 آوریل 2022 در سن 54 سالگی درگذشته است. مدیربرنامه بازیکنانی مانند زلاتان ابراهموویچ، پوگبا یا هالند، ژانویه گذشته در بیمارستان سن رافائل میلان تحت عمل جراحی قرار گرفت و گاتزتا دلو اسپورت در آن زمان گزارش داد که او باید تحت نظر مداوم پزشکان باشد.

پس از انتشار این خبر پزشک معالج رایولا اعلام کرد که او از دنیا نرفته ولی شرایطی بحرانی دارد. کمی بعد او توئیت کرد:« برای دومین بار در 4 ماه اخیر مرا کشتند و ادعا کردند مرده‌ام. به نظر می‌رسد قدرت مردن و زنده شدن دوباره را دارم.»

مینو رایولا که در سال 1967 در ایتالیا به دنیا آمده، یکی از مهم‌ترین ایجنت‌های فوتبالی دنیاست و از اواخر دهه 1980 وارد این حرفه شد. در میان ستاره‌های دنیای فوتبال، نام‌هایی مانند دنیس برگ‌کمپ، روبینیو، بالوتلی، دی لیخت، دوناروما و مویزه کین را هم می‌توان اشاره کرد که مدیریت برنامه‌هایشان بر عهده رایولاست.