دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم به اتهام تبانی پس از شکست پنج گله تیمش برابر رایکا واکنش نشان داده است.

توضیحات گلر متهم به تبانی در لیگ دسته اول
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول پیروزی 5 گله رایکا مقابل پارس جنوبی جم بود؛ اتفاقی که سبب شد مربی و دروازه‌بان تیم فوتبال پارس به اتهام تبانی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شوند.

شایان علی‌آبادی گلر 22 ساله پارس جنوبی جم که روز گذشته برای ادای توضیحات به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رفته بود در گفتگویی با "ورزش سه" اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: بازی ما پنج یک شد. من بعد از بیست و سه هفته در دروازه ایستاده بودم. آقا ایمان (رزاقی راد سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم) اعتماد کرد و من را در ترکیب قرار داد. 

او سپس با اشاره به جو تماشاگران در بابل ادامه داد: بعد جو تماشاگران خیلی بالا بود. من 22 سالم است و دومین بازی لیگم بود. برای اولین مرتبه جلوی 15 هزار تماشاگر بازی می کردم. یک مقدار استرس هم داشتم و روز گلری‌ام نبود.

شایان علی آبادی سپس در رابطه با اتهام تبانی توضیح داد: این اتهامی است که به من زده‌اند، ولی من پدرم، مادرم، خواهرم و همه روی سکو نشسته بودند. هیچ وقت چنین کاری نمی‌کنم که مادر و خواهرم اشک بریزند، کنار اتوبوس گریه می کردند. نمی دانم چه باید بگویم در مورد افرادی که چنین حرفی زده‌اند.

او سپس در واکنش به این سوال که در جلسه با کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال چه گذشت، اضافه کرد: راجع به بازی سوال کردند. من گفتم شرفم را به این چیزها نمی فروشم. گفتم اگر می‌خواهید می‌توانید بروید و فیلم بازی را ببیند. گل هایی خوردم که تمام گلرها می‌خورند. برای یک گلر جوان چنین چیزی پیش می‌آید. بعد از بازی هم چنین انگی به ما زدند. نمی دانم حالا تصمیم با آنهاست.

این تصویری است که از مادر سنگربان پارس جنوبی جم یعنی شایان علی‌آبادی در فضای مجازی منتشر شده است. او از نزدیک مصاف رایکا و پارس جنوبی جم را تماشا می‌کرد.

سنگربان جوان پارس جنوبی جم در پایان گفت: من هیچ وقت چنین چیزی را نمی‌پذیرم که به این صورت باعث تخریب خودم، خانواد‌ه‌ام و آینده فوتبالم بشود. به خاطر باخت بدی که داشتیم از هواداران عذرخواهی می‌کنم، چون آن‌ها حقشان این نبود. من گلر جوانی هستم؛ باید تجربه کسب کنم تا در فوتبال به اهدافی که دارم، برسم، ولی فوتبال در آن شب روی بدش را به من و تیمم نشان داد. در آخر می‌گویم که این هجمه‌ای که به من وارد شد روی من و خانواده‌ام تاثیر زیادی گذاشته است. امیدوارم ک برای هیچ‌کسی این اتفاق را پیش نیاورند.