بلیت فروشی اینترنتی برای دیدار دو تیم سپاهان و استقلال از ساعت 14:30 دقیقه آغاز شده است.

آغاز  بلیت فروشی استقلال و سپاهان در نقش‌جهان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، مهم‌‎ترین دیدار هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان با سوت موعود بنیادی‌فر آغاز می‌شود؛ دیداری که پس از دو سال و اندی در اصفهان و با حضور هواداران و ظرفیت 30 درصدی استادیوم 75 هزار نفری نقش جهان برگزار خواهد شد.
بلیت‌فروشی برای این مسابقه توسط دو سایتی که باشگاه سپاهان در رسانه رسمی‌اش اعلام کرده آغاز شده و هواداران می‌توانند با مراجعه به این دو سامانه برای حضور در ورزشگاه نقش جهان اقدام کنند.
علی ناظری، مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در گفت‌وگویی توصیه‌هایی برای ورود هواداران به این شرح داشته است:« از هواداران عزیز خواهشمندیم هنگام مراجعه به ورزشگاه حتما کارت شناسایی، کارت 2 دُز واکسیناسیون و همچنین پرینت یا نسخه الکترونیکی بلیت خود را به‌همراه داشته باشند. ضمن اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی است.
ناظری همچنین در مورد تقسیم بندی هواداران دو تیم در ورزشگاه نیز این‌طور توضیح داده است: « طبق دستورالعمل، 30 درصد ظرفیت ورزشگاه برای استقرار هواداران در نظر گرفته شده و به همین خاطر تعداد 21 هزار و صد بلیت فروخته خواهد شد. از این تعداد 19 هزار بلیت به هواداران سپاهان و 2100 بلیت نیز به هواداران استقلال تعلق دارد. مراجعین می‌توانند از ورودی‌های غربی، شرقی و جنوبی وارد ورزشگاه شوند که در همه آن‌ها گیت‌های الکترونیکی آماده به‌ کار هستند. ضمن اینکه پارکینگ‌های ورزشگاه نیز برای رفاه حال عزیزان به‌طور مجزا مشخص شده است.»

هواداران می‌توانند از دو آدرس www.sepahansc.ir و www.basa.ir/ticket برای تهیه بلیت موردنظرشان استفاده کنند. سکوهای در نظر گرفته شده برای هر گروه روی سامانه بلیت‌فروشی مشخص شده تا تداخلی در محل استقرار آنها به‌وجود نیاید.