دفاع راست پیش‌تاخته هوادار توانست با شوتی سرکش دروازه ذوب‌آهن را باز کند و گلی به ارزش سه امتیاز برای تیمش به ثمر رساند.

جعفری: هوادار می‌توانست برای سهمیه آسیایی بجنگد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" فرزاد جعفری بعد از گلزنی مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد؛ بازیکن تیم فوتبال هوادار درباره مسابقه تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: جا دارد از بچه‌های تیم تشکر کنم که در این بازی از جان و دل مایه گذاشتند تا ما روز به روز بهتر شویم، باید تشکر ویژه از آقا رضا عنایتی هم داشته باشم که پای کار مانده‌اند. بردمان زحمات بچه‌ها بود و من هم شوتی زدم که حالا به گل رفت.

جعفری ادامه داد: خداراشکر می‌کنم؛ در تیم‌های قبلی که بودم معمولاً پاس گل می‌دادم و در شرایط گل هم قرار می‌گرفتم اما الان اینجا که آمده‌ام یک بازی خدا و امام رضا به من لطف کردند و در مشهد توانستم گل بزنم و حالا هم که برابر ذوب‌آهن توانستم در ورزشگاه دستگردی گل بزنم.

مدافع هوادار درباره موفقیت این تیم در ورزشگاه دستگردی گفت: من نفت آبادان که بودم، یک بازی دوستانه با تیم هوادار در اول فصل داشتیم و در همانجا آن‌ها تیم جانداری بودند، خداراشکر شرایط طوری شد که نیم‌فصل من به اینجا آمدم؛ آقارضا (عنایتی) واقعا یکی از مربیان خیلی خوب ایران است. ما ساختار دفاعی خوبی داریم و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه رقبا ایجاد می‌کنیم که با بدشانسی به گل نمی‌رود اما خوشحالم که توانستیم برنده بازی شویم.

فرزاد جعفری در واکنش به خوش‌یمنی ورزشگاه دستگردی پاسخ داد: نیم‎فصل اول برای تیمی که از لیگ یک تازه آمده شرایط سخت است، من خودم در استقلال خوزستان بودم و 2 سال اول برای نیفتادن می‌جنگیدیم؛ یکسال با تفاضل گل ماندیم و یکسال هم در پلی‌آف توانستیم بمانیم و سال سوم قهرمانی لیگ را به دست آوردیم.

وی افزود: تیمی که در اولین سال بیاید و این‌گونه امتیاز بگیرد و چنین نمایش‌هایی داشته باشد، واقعا فوق‌العاده است؛ تازه اگر در نیم‌فصل اول خودباوری بچه‌ها بیشتر بود ما الان برای سهمیه می‌جنگیدیم!

جعفری درباره شادی بعد از گل خود هم توضیح داد: دست خودم نیست؛ بازی قبلی هم آقا رضا گفتند که نباید پیراهن در می‌آوردی و الان هم من دوباره پیراهنم را در آوردم. واقعا دست خودم نیست، دو اخطار گرفته‌ام که هر دو بابت در آوردن لباس بوده است ولی انشالله که گلزنی‎‌هایم ادامه داشته باشد و اخطار هم بگیرم (باخنده).

مدافع هوادار در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره مشکلات مالی گفت: مشکلات مالی وجود دارد اما مالک محترم تیم آقای میری قول داده‌اند که مشکلات برطرف شود، انشالله که طبق قول ایشان مشکلات‌مان برطرف شود. بچه‌های تیم واقعا با نجابت دارند تلاش می‌کنند.