تیم فوتبال زنان خاتون بم در آستانه کسب قهرمانی جدید خود در لیگ فوتبال زنان است و شاگردان جعفری فاصله چندانی تا فتح هشتمین جام دوران حضور خود در لیگ ندارند.

در انتظار هشتمین جام پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" کسب 7 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی در کنار 2 مقام سومی در تاریخچه لیگی با قدمت سیزده سال فوتبال زنان نشان می‌دهد که تیم خاتون (شهرداری) بم با اختلاف توانسته عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ فوتبال زنان را از آن خود کند و شاگردان مرضیه جعفری در مسیر بهبود رکورد شخصی خود گام بر می‌دارند.

آن‌ها بعد از آن‌که فصل گذشته به واسطه مشکلات دراماتیک پیش‌آمده برای سرمربی خود و بیماری فرزندش نتوانستند در کورس قهرمانی جام را به دست آورند و قافله قهرمانی را به شهرداری سیرجان واگذار کردند، از ابتدای فصل در تکاپوی جبران مافات بوده و به دنبال هشتمین قهرمانی‌شان در لیگ فوتبال زنان ایران هستند.

بمی‌ها در حال حاضر با 46 امتیاز صدرنشینی لیگ را در اختیار دارند و شهرداری سیرجان با 44 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خاتون است؛ شاگردان مرضیه جعفری که شب گذشته با نتیجه 5-2 از سد ملوان بندرانزلی گذشتند، مسیر نسبتاً آسان تا پایان فصل دارند و یک مصاف فوق‌حساس می‌تواند سرنوشت قهرمانی خاتون را تعیین کند.

در 5 بازی باقیمانده تا پایان فصل لیگ فوتبال زنان، خاتون بایستی به ترتیب به مصاف همیاری ارومیه، ملی‌پوشان شهرکرد، سپاهان اصفهان، ذوب‌آهن اصفهان و پالایش گاز ایلام برود که در میان این 5 دیدار مهم‌ترین مصاف با سپاهان است که در اصفهان برگزار خواهد شد.

در صورت وصول موفقیت در 5 دیدار باقیمانده و حفظ فاصله با شهرداری سیرجان که به نسبت خاتون قرعه آسان‌تری تا پایان فصل دارد، می‌تواند بمی‌ها را به هشتمین قهرمانی‌شان در تاریخ لیگ فوتبال زنان برسانند؛ آماری حیرت‌انگیز و باورنکردنی که شاگردان جعفری تنها 5 گام تا دستیابی به آن فاصله دارند.