یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از تساوی 1-1 تاتنهام، تلویحا اعلام کرد که رقابت قهرمانی را به منچسترسیتی واگذار کرده است.

کلوپ: دوست داشتم فکر کنم سیتی امتیاز از دست می‌دهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر میزبان تاتنهام بود و امیدوار بود که با پیروزی در این دیدار خانگی، فشار روی منچسترسیتی را حفظ کند اما شاگردان کلوپ بعد از اینکه تاتنهام با گل سون هیونگ مین پیش افتاد، تنها یک بار توسط لوئیس دیاز به گل رسیدند تا در پایان به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

با این تساوی لیورپول به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به منچسترسیتی به صدر جدول رفت اما شاگردان گواردیولا در صورت پیروزی در دیدار فردا مقابل لیدز، با سه امتیاز برتری بار دیگر به رتبه اول برمی گردند.

کلوپ که از شیوه بازی تاتنهام در این دیدار راضی نبود، معتقد است تیمش شانس کسب چهار جام در این فصل را از دست داده است.

او به خبرنگاران گفت:" این امتیاز مهمی بود! حالا یک امتیاز بیشتر از قبل از بازی داریم اما همه ما شرایط را می دانیم. بچه ها بیشتر از من ناراحت هستند اما به مسیرمان ادامه خواهیم داد.

همه ما شرایط را می دانیم. ما در صدر جدول قرار داریم اما ناراحت هستیم. چیزهای خوب زیادی در این بازی وجود داشت. 

از نظر ذهنی فوق العاده بودیم و پرس متقابل ما در سطح متفاوتی بود اما با حریفی روبرو شدیم که روی ضدحمله کار می کرد و یک هفته تمام برای آماده سازی وقت داشت. ما این تساوی را می پذیریم. ما به تلاش مان ادامه می دهیم. ما خسته نبودیم.

هری کین و سون هیونگ مین کاملا استراحت کرده بودند؛ به همین دلیل کار برای ما خیلی سخت شد. به همین دلیل رسیدن به چهارگانه خیلی غیرمحتمل شد. دلیلی وجود دارد که در این کشور کسی نتوانسته به هر چهار جام برسد.

دوست داشتم اینجا بنشینم و بگویم که سیتی امتیاز از دست می دهد اما چنین چیزی را نمی توانم تصور کنم. دوست داشتم در این مورد طور دیگری فکر می کردم اما نمی توانم. باید ببینیم چه رخ خواهد داد."

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین در مورد سبک بازی تیم حریف گفت:" من این شکل فوتبال را دوست ندارم. اما این مشکل شخصی من است. فکر می کنم آنها در کلاس جهانی هستند و فکر می کنم آنها باید برای فوتبال کار بیشتری انجام بدهند."