بازی تراکتور و هوار از دقایقی قبل آغاز شده است.

گزارش زنده؛ تراکتور 2 - هوادار 2
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای تراکتور و هوادار در حالی در ورزشگاه یادگار امام آغاز شده که طرفداران تیم تراکتور برای استقبال از تیمشان در استادیوم حضور دارند و در هوای بادی تبریز در حال تشویق تیمشان هستند.

هوادار 31 امتیازی در صورت پیروزی در این دیدار فرصت صعود به رتبه هفتم را خواهد داشت و از آن سو شاگردان ساغلام با کسب سه امتیاز این مسابقه، از سقوط دور خواهند شد.

هفته بیست و ششم لیگ برتر خلیج فارس
ورزشگاه یادگار امام، تماشاگر: 20 هزار نفر
تیم داوری: کوپال ناظمی-علی اکبر نوری-امیر محمد داود زاده-کمیل غلامی-ناظر: محمدرضا فلاح

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، هادی محمدی، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان، محمد قادری، پیمان بابایی و محمد عبا‌س‌زاده
سرمربی: ارطغرل ساغلام

ترکیب هوادار: مسلم حق‌شناس، سید محمد ستاری، سید محمد حسینی، صائب محبی، فرزاد جعفری، معین عباسیان، سپهر روزی‌طلب (فریبرز گرامی 57)، محمد چهارمحالی، رضا مغانلو، بابک مرادی (حسین صادقی 46) و محمدجواد محمدی
سرمربی: رضا عنایتی

کارت زرد:

محمد چهارمحالی 11
محمد آقاجانپور 11

شرح گل:

تراکتور 0- هوادار 1 (معین عباسیان 2): روی یک ارسال از سمت راست و ضربه سر معین عباسیان که در تیر دو منتظر توپ بود، دروازه تراکتور خیلی زود باز شد.

تراکتور 1 - هوادار 1 (محمد آقاجانپور 3+45): ارسال کرنر کیانی از سمت راست را محمد آقاجانپور در تیر دو باز ضربه سر به گل تبدیل کرد.

تراکتور 1 - هوادار 2 (محمد جواد محمدی 50 - پنالتی): محمدی پشت پنالتی ایستاد که هواداری ها اعتقاد داشتند بابت آن باید آقاجانپور اخراج می شد. ضربه او برخلاف جهت حرکت اخباری به گل تبدیل شد.

تراکتور 2 - هوادار 2 (محمد عباس زاده 67): روی ارسال دقیق ابوالفضل رزاق پور از سمت چپ محمد عباس زاده با ضربه سر دروازه هوادار را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 12: ضربه سر خطرناک عباس زاده در دهانه دروازه با دخالت به موقع مدافع حریف دور شد.
دقیقه 19: ابوالفضل رزاق پور با یک نفوذ دیدنی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و با یک تو سر توپ سریع در موقعیت شوتزنی قرار گرفت. ضربه خطرناک او را ولی مدافع حریف به خوبی بلوکه کرد.
دقیقه 29: شوت کات دار معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی، ضرب لازم را نداشت و اخباری به راحت آن را در اختیار گرفت.
دقیقه 33: محمد عباس زاده پشت ضربه پنالتی ایستاد که پیمان بابایی آن را گرفته بود. شوت زمینی به چپ او از دقت و قدرت کافی برخوردار نبود و حق شناس به خوبی آن را مهار کرد. تلاش مهاجم تراکتور برای ریباند تو هم راه به جایی نبرد تا این موقعیت خوب از دست برود.
دقیقه 2+45: شوت کات دار ابوالفضل رزاق پور از روی ضربه ایستگاهی را دروازه بان هوادار به زیبایی راهی کرنر کرد.

در حاشیه:

* 20 هزار هوادار تراکتور در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا کرده اند.


* رضا عنایتی با عصا در کنار زمین حضور دارد و از دقیقه یک مشغول هدایت شاگردانش است.
* گل دقیقه 2 تیم هوادار ورزشگاه یادگار امام را در سکوت فرو برد. شعار عیبی یوخ هم از بخشی از ورزشگاه  به گوش رسید.
* دقایقی بعد از گل تیم هوادار، درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که حاصل آن دو کارت زرد بود.

* اعلام پنالتی به سود هوادار در دقایق نخست نیمه اول با اعتراض شدید تراکتوری ها همراه بود.

* در صحنه پنالتی تراکتور، هواداری ها معتقد بودند که داور باید آقاجانپور را به دلیل جلوگیری از موقعیت گل صد در صد اخراج می کرد و به همین دلیل کار برای دقایقی به جنجال کشیده شد.