در روزهای حساس و پرحاشیه لیگ دسته دوم مدیرعامل نود با فراخوان گسترده و رایگان کردن بازی قصد دارد بیش از چهار هزار نفر را به ورزشگاه بکشاند.

نود ممنوعیت تماشاچی را به کل برداشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با رسیدن به هفته‌های پایانی لیگ دسته دوم هر هفته شاهد اتفاقات عجیب و غریب بیشتری هستیم. فشردگی بالا جدول و شانس داشتن تیم‌های متعدد برای صعود به لیگ یک، حساسیت مسابقات را به اوج رسانده است.

نود ارومیه نیز یکی از تیم‌های گروه دوم است که از شانس خوبی برای راهیابی به دسته بالاتر برخوردارتر است و در عین حال مانند همیشه سهم مهمی در تیتر حواشی لیگ دو دارد. نودی‌ها با رایگان کردن بازی و تدارک چهار هزار پرچم قصد دارند با حمایت هواداران‌شان از رقیب سرسخت خود امتیاز بگیرند.

آن‌ها امشب باید در دیداری سرنوشت‌ساز در ورزشگاه شهید باکری ارومیه میزبان ون پارس نقش جهان، یعنی تیم دوم جدول باشند. ون پارس و نود هر دو از گزینه‌های اصلی راهیابی به دیدار پلی‌آف بوده و جنجال‌های مسابقات رودررو قبلی‌شان حساسیت این مسابقه را دو چندان کرده است.

این بازی اگر چه پیش از این قرار بود مطابق با اطلاعیه وزارت کشور بدون حضور تماشاگران برگزار شود با پیگیری‌های یحیی بهاری، مدیرعامل نود پذیرای ۲۵ درصد ظرفیت هواداران ارومیه‌ای خواهد بود. با توجه به دعوت گسترده از مردم ارومیه و رایگان کردن ورود به نظر می‌رسد نودی‌ها حساب ویژه‌ای روی جو استادیوم باکری باز کرده‌اند.

البته با رایگان شدن بازی طبیعتا واکسینه بودن تماشاگران چک نخواهد شد و باید دید آیا ساز و کاری برای رعایت شدن پروتکل‌ها برای بازی‌هایی که بلیت‌فروشی ندارد در نظر گرفته می‌شود یا خیر.

واضح است که حضور هواداران ارومیه‌ای در این بازی حتی می‌تواند روی تیم نهایی صعود کننده به لیگ آزادگان تاثیرگذار باشد و نودی‌ها با هواداران خود دنبال بازگشت به لیگ یک هستند و ون‌پارس باید برای مدیریت این جو تلاش کند.