هافبک نساجی معتقد است نمایش بهتری از هوادار داشتند و حق آنها گرفتن سه امتیاز بود.

عبدی: همان تیم قهرمان هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد عبدی با اشاره به پیروزی نساجی مقابل هوادار عنوان کرد: یکی از بازی‌های سخت این فصل را انجام دادیم و با اینکه شناخت خوبی نسبت به حریف داشتیم، اما در برخی لحظات کارمان دشوار شد. با این وجود خدا را شکر توانستیم با یک عملکرد برتر نسبت به هوادار برنده شویم.

او درباره عدم تاثیر اتفاقات اخیر نساجی روی این بازی ابراز کرد: بالاخره روزهای پر از داستانی گذراندیم؛ شرایط طوری رقم خورد که مدیران باشگاه نساجی چنین تصمیماتی گرفتند و امیدوارم در دو مسابقه باقی مانده هم همین روند را با آقای اسماعیلی ادامه بدهیم.

هافبک نساجی که در این فصل نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و گل قهرمانی جام حذفی را هم به ثمر رسانده بود، با اشاره به نتیجه‌گیری تیمش در دو دیدار گذشته گفت: خدا را شکر تمرکز بچه‌های تیم در دو بازی گذشته به‌هم نریخت و اگر در دیدار با نفت مسجدسلیمان هم آن گل را در لحظات آخر نمی‌خوردیم، دو برد پیاپی داشتیم. تلفیق با تجربه‌ها و جوانان در نساجی شرایط خوبی رقم زده و این شرایط را به‌وجود آورده است.

عبدی یادآور شد: در دیدار مقابل هوادار، جوانان ما نمایش خوبی به کمک بزرگترهای تیم داشتند و خدا را شکر هر دو گل برد دیروز را بازیکنان جوان زدند که اتفاق خیلی مهمی است. ما همان تیم قهرمان جام حذفی هستیم که می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم و مطمئن باشید در دو مسابقه باقی‌مانده نیز برای برد بازی می‌کنیم تا جایگاه‌مان را بالاتر ببریم.