آنخل دی ماریا قصد جدایی از پاری سن ژرمن را نداشته و از دست مدیران این باشگاه به شدت عصبانی است.

عصبانیت ستاره PSG؛ به من خیانت شده!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، به نظر دوران هفت ساله حضور آنخل دی ماریا در پایتخت فرانسه در تابستان امسال به پایان می رسد و پاری سن ژرمن علاقه ای به فعال کردن گزینه یک سال اضافه قرارداد این ستاره آرژانتینی ندارد. به نظر می رسد آنخل ماریا چندی قبل با انتقال به یوونتوس موافقت کرده و فصل بعد در ایتالیا توپ خواهد زد. اما نشریه لوپاریزین در گزارشی مدعی شد آنخل دی ماریا از وضعیت خود عصبانی شده و احساس می کند مورد خیانت باشگاه پاری سن ژرمن قرار گرفته است. 
 

دی ماریا اصلا قصد ترک این باشگاه را نداشته و تصور می کرد در سال جام جهانی نیز در پاریس فوتبال بازی خواهد کرد. خانواده این وینگر آرژانتینی در فرانسه شرایط خوبی دارند و با توجه به تمایل آنخل دی ماریا به بازگشت به خانه در سال آینده، تغییر باشگاه فقط برای یک سال برای این بازیکن دشوار است. جالب اینجاست هیچ برنامه برای ادای احترام و وداع آبرومندانه برای آنخل دی ماریا از سوی باشگاه پیش از آخرین بازی خانگی خود در فصل در نظر گرفته نشد تا ناراحتی این بازیکن دوچندان شود. 

البته هنوز جدایی دی ماریا از پاری سن ژرمن قطعی نشده و ماندن او تنها در صورتی محتمل خواهد بود که لئوناردو، مدیر ورزشی برزیلی باشگاه در هفته های آینده شغل خود را از دست بدهد. به نظر او اصلی ترین مخالف تمدید قرارداد آنخل دی ماریاست و به همین علت این بازیکن هنوز قرارداد جدید خود با یوونتوس را امضا نکرده است. دی ماریا 294 بازی برای پاری سن ژرمن انجام داده، 92 گل به ثمر رسانده و با ارسال 118 پاس گل، بهترین پاسور تاریخ این باشگاه لقب گرفته است.