مهمونی جدیدترین برنامه ایرج طهماسب می‌باشد

بچه مهمونی کاراکتر اصلی برنامه ایرج طهماسب
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

بچه مهمونی

عروسک های مهمونی

در این برنامه محبوب و دوست داشتنی، همانند کلاه قرمزی شاهد حضور شخصیت های عروسکی مختلفی بودیم. یکی از محبوبترین آنها نزد مردم، شخصیت بچه است که به نوعی همسو با کاراکتر کلاه قرمزی طراحی شده است. به نوعی می‌توان گفت که بچه نسخه ۱۴۰۱ کلاه قرمزی است. از دیگر شخصیت‌های این برنامه می‌توان به دی جی، شاباش، قیمه، کته، پشه و مگس اشاره نمود.

بیوگرافی ایرج طهماسب

ایرج طهماسب متولد 30 اردیبهشت 1338 در تهران ، مجری و کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از 25 سالگی فعالیت اش را شروع کرد. در یک خانواده پرجمعیت با 8 خواهر و برادر در خیابان عباسی بزرگ شد اما اصالتا اهل جهرم فارس می باشد و برادر بزرگترش ناصر طهماسب هم دوبلور است.

وی فعالیت هنریش را با بازی در فیلم «آن سوی مه» به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد.

طهماسب، در مجموعه‌های «آرایشگاه زیبا»، «النگ و دولنگ»، «خانوادهٔ عجیب» و «کلاه قرمزی» به نقش آفرینی پرداخته است. 

ایرج طهماسب در سال 1362 وقتی 24 ساله بود با مرجان مدرسی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند دختر بنام های یاسمن و گلناز است

بیوگرافی مرجان مدرسی همسر ایرج طهماسب

مرجان مدرسی با نام اصلی معصومه مدرسی قوامی فارغ التحصیل رشته معماری و گرافیک و نقاشی است که تا سال 1392 بیش از 40 نمایشگاه داشته است.

وی که در زمینه آبرنگ از راهنمایی های مرحوم سید جمال الدین خرمی نژاد بهره برده سالهاست وقت خود را به آموزش هنر خصوصا نقاشی اختصاص داده است.

ایرج طهماسب مجری تلویزیون، هنرپیشه، عروسک گردان، صداپیشه، کارگردان، استاد دانشگاه و فیلمنامه‌نویس ایرانی متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران است.

ایرج طهماسب فارغ‌ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری‌ اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری ‌نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی آثاری چون مهمونی، کلاه قرمزی ۹۱، کلاه‌ قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، شهر موش ها، دختر شیرینی ‌فروش، کلاه‌ قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه‌ قرمزی و بچه ‌ننه را در کارنامه هنری ‌اش دارد.

ایرج طهماسب همچنین در مجموعه‌ های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانواده عجیب و کلاه‌ قرمزی به نقش‌ آفرینی پرداخته و در برنامه صندوق پست و اولین حضور شخصیت عروسکی کلاه‌ قرمزی در تلویزیون، به‌ عنوان مجری حضور داشته‌ است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ ها و مجموعه‌ های خود دارد. ایرج طهماسب در زمستان ۱۳۹۵ نخستین کتاب داستان خود را با نام سه قصه منتشر کرد. وی از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ جزو استادان رشته سینمای دانشگاه پارس است.