کیلیان امباپه فاش کرد که در مقطعی با لیورپول نیز وارد مذاکره شده است.

امباپه: به خاطر مادرم با لیورپول هم مذاکره کردم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می شد بالاخره در تابستان امسال طلسم انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید شکسته می شود، این ستاره فرانسوی در یک چرخش عجیب تصمیم گرفت که قرارداد خود را تا سال 2025 با پی‌اس‌جی تمدید کند. با این حال به نظر می رسد که رئال مادرید تنها باشگاهی نبوده که برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه تلاش کرده است.

کیلیان امباپه در مصاحبه ای گفت: "من با لیورپول صحبت کردم زیرا این باشگاه مورد علاقه مادرم است. من نمی دانم چرا او از قرمزها حمایت می کند، باید از او بپرسید. جدا از شوخی، آنها باشگاه بزرگی هستند. پنج سال پیش زمانی که برای موناکو بازی می‌کردم، آنها را ملاقات کرده بودم. این بار کوتاه صحبت کردیم اما در نهایت انتخاب بین رئال مادرید و پی اس جی بود. همه می‌دانند که تابستان گذشته می‌خواستم به مادرید بروم زیرا فکر می‌کردم این انتخاب درستی بود."

تصویری از امباپه که در کودکی پیراهن میلان را پوشیده بود، در چند هفته اخیر در فضای مجازی منتشر شد. ستاره فرانسوی در این باره گفت: "پیوند من با میلان خاص است. دایه من ایتالیایی بود و من زمان زیادی را با خانواده او سپری کردم، همه آنها از میلان حمایت می‌کردند. به لطف آنها، من بازی های زیادی از میلان را تماشا کردم و هوادار آن شدم. اگر چیز دیگری می‌گفتم آنها من را می کشتند. جدا از شوخی، من فقط می توانم به روسونری تبریک بگویم، من دوستان فرانسوی زیادی در آنجا دارم، همچنین زلاتان ابراهیموویچ که احترام زیادی برایش قائل هستم."

 
امباپه درباره غیبت تیم ملی ایتالیا در جام جهانی نیز گفت: "برای ما بهتر است، زیرا ایتالیا یک تیم برتر است، اما من برای دوستانم مارکو وراتی و جیجیو دوناروما ناراحت بودم. برای آنها سخت بود زیرا پس از حذف آنها در جام جهانی از لیگ قهرمانان حذف شدیم. فوتبال یعنی همین ایتالیا نسل جدیدی از فوتبال خواهد داشت."