استقلال با تنها یک تغییر نسبت به بازی قبل برابر آلومینیوم اراک، امروز در رفسنجان به مصاف مس می‌رود.

ترکیب استقلال برابر مس رفسنجان اعلام شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی استقلال در لیگ برتر مسجل شده و اکنون آبی‌پوشان ب‌دنبال تحقق دو هدف بزرگ هستند. نخست کسب قهرمانی بدون شکست در لیگ برتر و تصاحب جام طلایی و سپس عبور از امتیاز 67 و ثبت رکورد بالاترین امتیاز یک تیم در تاریخ لیگ برتر.

شاگردان فرهاد مجیدی در صورتی‌که بتوانند در دو بازی باقی‌مانده برنده از زمین خارج شوند، با 70 امتیاز، به نخستین تیمی تبدیل می‌شوند که به این مقدار امتیاز رسیده است. به همین دلیل آنها با تمام توان پای به زمین مسابقه می‌گذارند.

* سیدحسین فقط یک گام تا دستکش طلایی

حسینی که فصل درخشانی را سپری کرده است، در صورتی‌که دروازه‌اش را برابر مس بسته نگه دارد و یا اینکه آلومینیوم از پیکان گلی را دریافت کند، با ثبت بیشترین تعداد کلین‌شیت در لیگ امسال، دستکش طلایی را از آن خود می‌کند و همین مسئله سبب شده است تا این گلر با انگیزه‌های بالا و جلب نظر مثبت کادرفنی تیم ملی، پای به زمین مسابقه بگذارد.

* حضور دوباره جلالی در خط دفاعی

فرهاد مجیدی در بازی قبل برابر آلومینیوم نشان داد که حتی در صورت بسته بودن دستش در فاز دفاعی، با همان سیستم 3 دفاعه به میدان می‌رود. در بازی قبل، جلالی در فاز دفاعی جانشین دانشگر شده بود که عملکرد بسیار خوبی را نیز از خود ارائه کرد. به همین دلیل، کادرفنی آبی‌ها یک بار دیگر از این بازیکن در خط دفاعی استفاده می‌کند.

* حردانی و سلمانی در راست و چپ

با وجود اینکه وریا غفوری در بازی گذشته با ورود به زمین جان تازه‌ای به سمت راست تیمش داد، اما مجیدی تصمیم دارد برای بازی امروز از حردانی استفاده کند. برای سمت چپ نیز جعفر سلمانی همچون روال سابق انجام وظیفه می‌کند.

* بازگشت زبیر از محرومیت

زبیر نیک‌نفس که بازی با آلومینیوم را به‌دلیل محرومیت از دست داده بود، امروز می‌تواند در کنار مهدی‌پور زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل دهد.

* حسین زاده و یامگا، وینگرهای ثابت و تکراری

همچون بازی‌های گذشته، مجیدی باز هم با حسین‌زاده و یامگا استارت می‌زند. امیرحسین در چند بازی قبل خوب و موثر کار کرده اما یامگای فرانسوی چند هفته‌ای است که در امر گلزنی و گلسازی ناکام بوده و امیدوار است این طلسم را در رفسنجان بشکند.

* اعتماد دوباره به رمضانی

با اینکه آرمان در نیمه نخست بازی با آلومینیوم نظر مثبت کادرفنی را به خود جلب نکرد و بین دو نیمه نیز تعویض شد، اما برای بازی امروز یک بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گرفته تا بتواند با استفاده از ضربات ارسالی و هوایی، خط دفاعی رفسنجانی‌ها را آزار داده و تیمش را به گل برساند.

ترکیب استقلال برابر مس رفسنجان:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – ابوالفضل جلالی – جعفر سلمانی – صالح حردانی – زبیر نیک‌نفس – مهدی مهدی‌پور – امیرحسین حسین‌زاده – کوین یامگا – آرمان رمضانی