فلورنتینور پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، برخلاف انتظارها برخورد بسیار گرمی با الکساندر چفرین داشته است.

هدیه غیرمنتظره پرز برای چفرین؛ کدورت رفع شد؟ (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیدار فینال لیگ قهرمانان فصل جاری در ورزشگاه استادو فرانس به مصاف لیورپول خواهد رفت. 

یوفا به رسم همیشه مراسمی را برای مدیران هر دو باشگاه برگزار کرده تا آنها با یکدیگر دیدار کرده و شب پیش از بازی را به گفتگو و معاشرت بگذرانند. 

با این حال این دیدار تحت الشعاع مشکلات و درگیری‌های چند ماه اخیر یوفا و باشگاه رئال مادرید قرار داشت، چرا که همه از تنش ایجاد شده بین پرز و چفرین پس از ارائه طرح سوپرلیگ اروپا از سوی این باشگاه اسپانیایی به خوبی مطلع بودند. 

با این حال پرز تصمیم گرفت که هدیه غیرمنتظره و جذابی به رییس اسلوونیایی یوفا اهدا کند. او ماکتی جذاب و تماشایی از سانتیاگو برنابئو به او هدیه داد که بسیاری معتقد هستند شاید پیام آشتی بین این باشگاه و یوفا بود. 

این مراسم به صورت خصوصی برگزار شد اما منابع نزدیک به بعضی از حاضران در این مراسم گفته‌اند که برخلاف چیزی که انتظار می‌رفت، جو حاکم بر این مراسم بسیار خوب و دوستانه بوده است. 

این اولین بار بود که از اعلام راه اندازی سوپرلیگ از سوی رییس باشگاه رئال مادرید، پرز و چفرین به صورت رسمی و رو در رو با یکدیگر ملاقات می‌کردند. 

این در حالی است که این دو نفر و البته رئال مادرید و یوفا در چند دادگاه در حال پیگیری پرونده مربوط به شکایت‌هایی هستند که در رابطه با پرونده سوپرلیگ از یکدیگر مطرح کرده‌اند.