ایوان پریشیچ، ستاره کروات و سابق اینتر با قراردادی دو ساله و رایگان به تاتنهام ملحق شد.

رسمی؛ ایوان پریشیچ به تاتنهام پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تلاش اینتر برای تمدید قرارداد با ایوان پریشیچ اثربخش نبود و این وینگر کروات در نهایت بعد از اتمام قراردادش با باشگاه ایتالیایی، به پیشنهاد تاتنهام پاسخ مثبت داد. دستمزد این بازیکن در تاتنهام حدود 5.1 میلیون پوند در سال و 98 هزار پوند در هفته خواهد بود. بعد از 6سال بازی در ترکیب اینتر و البته یک فصل حضور قرضی در بایرن مونیخ، حالا ایوان پریشیچ از ابتدای فصل بعد در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

ایوان پریشیچ شنبه شب معاینات پزشکی خود را لندن انجام داده و در نهایت با قراردادی دو ساله راهی اسپرز شد. او اولین خرید تابستانی برای تاتنهام بوده و آنتونیو کونته امیدوار است در این مدت حداقل 6بازیکن جدید دیگر به خدمت بگیرد. چندی قبل نشریات انگلیسی خبر از بودجه 200 میلیون یورویی تاتنهام برای تقویت ترکیب و راضی کردن کونته به ادامه همکاری دادند و خرید ایوان پریشیچف اولین گام برای نیل به این هدف در فصل تابستان است.

ایوان پریشیچ بعد از امضای قرارداد با تاتتهام گفت: "من واقعا هیجان زده هستم که کارم را در جمع خانواده اسپرز شروع کنم. اینجا خانه من برای دو سال آینده خواهد بود و من نمی‌توانم برای پوشیدن لباس تاتنهام صبر کنم."