دو مدافع اصلی و جداشده‌ی استقلال در لیگ بیست و یکم جشن باشکوهی را پشت سر گذاشتند.

نقل و انتقالات استقلال با این دو برادر آغاز شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش"ورزش سه" وقتی زمزمه‌هایی مبنی بر مشمول شدن مرادمند و یزدانی برای خدمت سربازی به وجود آمد، مدیران باشگاه استقلال با چنان قاطعیتی از حضور آنها تا پایان فصل صحبت کردند که کمتر هوادار استقلال تصور می‌کردند این بازیکنان از جمع آبی‌ها خارج شوند.

اما اتفاق تلخ برای این دو بازیکن رخ داد و در کوران مسابقات لیگ برتر مجبور شدند برای گذراندن دوران سربازی به ملوان در لیگ یک بروند.

در تمام این مدت یزدانی بیشتر و مرادمند کمتر، در پست‌ها و استوری‌های اینستاگرامی به گلایه از وضعیت به وجود آمده می‌پرداختند و با هر کنش مجازی این دو ستاره، هواداران استقلال دوباره یاد دو مدافع تاثیرگذارشان در نیم‌فصل اول می‌افتادند.

دوبازیکنی که به شدت نزد فرهاد مجیدی هم محبوب بودند تا جایی که در زمان رفتن آنها، قاطعانه قول داد در پایان فصل با حضور آنها جشن قهرمانی را برگزار کنند.

اتفاقی که رقم خورد و بعد از نامه‌نگاری استقلالی‌ها با باشگاه ملوان، مجوز حضور این دو بازیکن در جشن قهرمانی آبی‌ها صادر شد.

سیاوش و محمدحسین که حالا به واسطه سرنوشت مشترک رابطه‌ای فراتر از دو همبازی پیدا کردند، در جشن قهرمانی هم در کنار هم بودند با ژست سلام نظامی، خوشحالی‌شان را به طرز معناداری با هواداران استقلال تقسیم کردند.

این دو مدافع دورمانده از استقلالی‌ها در اواسط فصل، در بهترین و شیرین‌ترین زمان ممکن به جمع آبی ها برگشتند تا در ضیافت قهرمانی شرکت کنند و حتی به عنوان اولین نفرات جام قهرمانی را با خودشان به خانه بردند!

اما برای هواداران استقلال آنچه از دیدن این دو بازیکن در جشن قهرمانی هم شیرین‌تر بود، خبر برگشت آنها است. مرادمند به دلیل کسری خدمت و یزدانی به دلیل قبولی در آزمون دکتری این موقعیت را پیدا می‌کنند تا از ابتدای فصل بعد مجددا پیراهن آبی را بر تن کنند.

سلام نظامی دو مدافع سرباز استقلال علاوه بر احترام به هواداران، به مثابه سلامی دوباره هم بود تا از فصل بعد دوباره دو ستون دفاعی استقلالی‌ها به تیم محبوب‌شان برگردند.

سیاوش و محمدحسین حالا همه‌جا با هم دیده می‌شوند. با هم تیتر اخبار و رسانه‌ها می‌شوند، با هم مشمول می‌شوند، با هم معافیت می‌گیرند و البته با هم احتمالا به تنها بازیکنان تاریخ ایران تبدیل می‌شوند که به عنوان دو بازیکن تحت قرارداد با یک باشگاه، در جشن قهرمانی باشگاهی دیگر شرکت می‌کنند و مدال می‌گیرند.

خوشحالی وصف‌نشدنی این دو ستاره در جشن قهرمانی آبی‌ها نشان داد به نظر دلخوری‌شان از آنچه کمکاری مدیران باشگاه در جلوگیری از مشمول شدن آنها عنوان می‌شد هم برطرف شده و همانطور که امروز مظلومی عضو هیات مدیره استقلال هم اعلام کرد، از فصل بعد با آمادگی کامل و انگیزه‌های فراوان در استقلال حضور خواهند داشت.