کریک بنزما قانع نیست و قهرمانی‌های بیشتری می‌خواهد. او از مشکلش با مورینیو صحبت کرد و به تمجید از رونالدو نیز پرداخت.

بنزما: با مورینیو مشکل داشتم، رونالدو تکرار نمی‌شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و بسیاری معتقدند این بهترین سال فوتبالی او بود. کریم در لالیگا و لیگ قهرمانان بهترین گلزن شد و با رئال توانست فاتح لالیگا، سوپرکاپ اسپانیا و لیگ قهرمانان شود. او را مدعی شماره یک توپ طلا می‌دانند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به این عنوان ارزشمند نیز خواهد رسید.

کریم از سوی مجله فرانسوی "اونز موندیال" هم بهترین بازیکن فصل شناخته شد. او در مصاحبه‌ای با این مجله گفت:« بر اساس غرایزم بازی می‌کنم و در لحظه چیزی که به ذهنم می‌آید؛ در میدان عملی می‌کنم. هرگز به خودم نمی‌گویم چون امروز برابر این مدافع بازی دارم، باید این یا آن کار را انجام دهم و سبک بازی‌ام را تغییر دهم.»

بنزما در مورد اولین فصل حضورش در رئال گفت:« روزها یا بهتر بگویم 6 ماه اول بسیار سخت بود. تنها بودم و اسپانیایی بلد نبودم. وارد یک تیم و یک کشور جدید شده بودم و فوتبال در رئال به سبکی متفاوت بازی می‌شد. خوشبختانه تسلیم نشدم و در نهایت توانستم خودم را به‌خوبی با رئال وفق بدهم.»

کریم بنزما همچنین فاش کرد که در مقطعی با ژوزه مورینیو در رئال مشکل پیدا کرده بود:« در یک مقطع مشکلی با ژوزه داشتم. در هتل با او گفت‌و‌گو کردم و خواستم برابر مایورکا از ابتدا بازی کنم. قرار نبود بازی کنم ولی با ژوزه در این مورد حرف زدم و روز بازی در ترکیب قرار گرفتم. به او گفته بودم که اگر بازی کنم، گل خواهم زد. در نهایت بازی را با گل من پیروز شدیم.»

رونالدو:« روی سبک بازی رونالدو، دریبل‌هایش، پاسکاری‌هایش، شیوه کنترل توپ و...تمرکز می‌کردم. باید بگویم او بهترین هم‌تیمی من بوده و غیرممکن است بتوان او را تکرار کرد.»

کریم توانسته با رئال برنده 5 لیگ قهرمانان شود ولی همچنان جاه طلب است:« من قانع نیستم و فوتبالیستی جاه طلبم. می‌خواهم یک لیگ قهرمانان دیگر و حتی بیشتر را فتح کنم. قهرمانی دیگر در لالیگا و ... نیز می‌خواهم. همچنین قهرمانی با فرانسه در جلم جهانی 2022 رویایم است.