باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست استعفای فرهاد مجیدی را بررسی خواهد کرد.

بیانیه استقلال: درخواست مجیدی را بررسی می‌کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند روز پس از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، فرهاد مجیدی با انتشار اطلاعیه‌ای در صفحه اینستاگرامش، از داشتن پیشنهاد برای نشستن بر روی نیمکت یک تیم اماراتی و جدایی از استقلال خبر داد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که شایعه جدایی مجیدی از جمع آبی‌های پایتخت چند هفته پیش در فضای مجازی منتشر شد و بالاخره امروز رنگ واقعیت به خود گرفت.

سرمربی آبی‌ها که با این تیم دارای قراردادی سه ساله است، برای جدایی از استقلال نیازمند اجازه مدیران باشگاه است و حالا این تیم با انتشار اطلاعیه‌ای از بررسی درخواست مجیدی ظرف 24 ساعت آینده خبر می‌دهد.

در ابتدای بیانیه آبی‌ها آمده است: «اعضای باشگاه استقلال مانند میلیون‌ها هوادار عزیز این تیم بابت درخواست جدایی سرمربی تیم قهرمان خود، ناراحت و غمگین هستند.»

باشگاه استقلال در بند پایانی اطلاعیه خود نوشته است: «ضمن احترام و تشکر و قدردانی از آقای فرهاد مجیدی بابت کسب جام قهرمانی در لیگ برتر بعد از ۹ سال و کسب رکوردهای طلایی بسیار ارزشمند، درخواست جدایی ایشان به‌دلیل مدت زمان سه ساله قراردادشان در جلسه هیئت‌مدیره باشگاه استقلال بررسی و متعاقبا نتیجه آن ظرف ۲۴ ساعت آینده اعلام خواهد شد.»

گفته می‌شود که فرهاد مجیدی از تیم الاتحاد کلباء امارات دارای پیشنهاد مربیگری است و باید دید در نهایت او از استقلال جدا خواهد شد یا خیر.