دیدار دو تیم صنعت نفت و هوادار نیز به دلیل عدم حضور شاگردان عنایتی در مسجدسلیمان، لغو شد.

دیدار صنعت نفت و هوادار نیز لغو شد!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال ایران شاهد به اتمام رسیدن یکی از عجیب‌ترین لیگ‌های برتر است که در آن، مسابقات متعددی به دلایل مختلف لغو و یا با احکام انضباطی تعیین تکلیف شده‌اند و حالا در جدیدترین مورد، دیدار صنعت نفت و هوادار لغو شد.

درحالی‌که قرار بود بازی دو تیم از ساعت 20 در شهر مسجدسلیمان برگزار شود، اما به‌دلیل عدم حضور تیم هوادار در این شهر، لغو شد تا پرونده این مسابقه نیز به کمیته انضباطی ارجاع داده شود.

طبق صورت‌جلسه شب گذشته، باشگاه صنعت نفت همکاری لازم را به‌جا آورده و علاوه بر تأمین هزینه هتل تیم هوادار و رزرو بلیت برگشت برای تهران، یک دستگاه اتوبوس نیز برای عزیمت شاگردان عنایتی از آبادان به مسجدسلیمان در اختیار میهمان قرار داده، اما اعضای تیم هوادار از حضور در این شهر سرباز زدند.

در نهایت این دیدار به دلیل عدم حضور تیم هوادار لغو شد و کاروان تیم صنعت نفت که راهی استادیوم شده و آماده برگزاری این مسابقه بودند، به دلیل عدم حضور تیم رقیب به شهر آبادان بازگشتند.

باید دید سازمان لیگ چه نظری درخصوص لغو این مسابقه خواهد داشت و پرونده این بازی نیز در کنار سایر پرونده‌های باز لیگ برتر چه زمانی بررسی خواهد شد.