نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) احیاگر واقعی اسلام حقیقی است.

امام خمینی (ره) احیاگرِ اسلامِ حقیقی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی (ره) احیاگر واقعی اسلام حقیقی است.

دکتر فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: امام راحل به عنوان دانشمندی پارسا و خردمندی پرهیزکار توانست در برهه تاریخی از زمان خود، اسلام واقعی را احیا و به جهانیان معرفی کند.

وی اضافه کرد: استکبار ستیزی و دفاع از مستضعفین و محرومیت از شاخصه های اصلی اسلام واقعی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان حکیمی سیاستمدار و فقیهی نواندیش توانست آن را احیا و به جهانیان معرفی کند.

مقصودی امام خمینی (ره) را عارفی شجاع و هوشمند و فرمانروایی عادل دانست و اظهار کرد: استکبارستیزی در جهان امروز نشات گرفته از رفتار و سلوک امام راحل است و همه مجاهدین حقیقی در همه جای جهان در راه استکبارستیزی از انقلاب اسلامی ایران سرمشق گرفته‌اند.

وی گفت: بنیانگذار انقلاب، مجاهدی فدارکار بود که با اندیشه‌ی دینی و تسلط بر معارفِ تشیّع توانست جهان اسلام را بار دیگر در کنار هم قرار دهد.

مقصودی وارستگی، تهذیب نفس، شجاعت، درک زمان و شناخت جامعه را از شاخصه‌های اصلی امام خمینی (ره) دانست و افزود: ایشان در رأفت با دوستان و شدت برخورد با دشمنان بی نظیر بود.

وی اضافه کرد: اراده پولادین وی که ریشه در ایمان و اتکایش به خداوند داشت، اجازه نمی‌داد هیچ مانعی در عملی ساختنِ مقاصدِ والایش جلودار شود.

مقصودی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهیدان راه انقلاب و ۱۵ خرداد گفت: آن امام  دوراندیش انقلاب اسلامی و انتشار اسلام محمدی را از ۱۵ خرداد آغاز کرده بود تا بتواند انسانیت و آزادی را در کنار هم به جهان معرفی کند.