خبرآنلاین/ حجت الاسلام تقوی گفت: عده‌ای در فضای مجازی غوغا برپا کردند که حزب اللهی‌ها، افراد علاقه‌مند و مومن باید وارد این فضا شوند و مقابله کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت الاسلام سید رضا تقوی روز شنبه در مراسمی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در مصلای اردبیل اظهار کرد: مایه‌های انقلاب اسلامی ایران، مایه‌های عاشورایی بود و از همان آغاز انقلاب ملت که به خیابان آمد، هویت انقلاب را با این شعار و کلام آهنگین "نهضت ما حسینیه" معرفی کرد.

وی با بیان اینکه این انقلاب جزو مهمترین پدیده‌هایی بود که در قرن بیستم اتفاق افتاد و نقشه سیاسی جهان را تغییر داد، افزود: برای مطالعه هر انقلابی باید رهبری آن را شناخت، شخصیتش را تجزیه و تحلیل کرد و به بررسی جهت‌گیری‌های انقلابی‌اش پرداخت.

وی گفت: امروز هم مقام معظم رهبری که بدون تعارف یک هدیه الهی و شخصیتی بی‌نظیر و بی‌بدیل است و لباس زیبای امامت و رهبری در قامتش نشسته و چنان که در سخنرانی جامع امروز ایشان نیز شاهد بودیم، مردم را به خوبی هدایت می‌کند، امید می‌دهد و در صحنه نگه می‌دارد.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه ایران به برکت خون شهدا، هدایت‌های امام و رهبری و حمایت مردم یک قدرت بلامنازع در منطقه است، اظهار کرد: امروز جنگ ذهن‌ها و فکرها با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی در جریان است و دشمن از داخل و خارج می‌خواهد ملت را از انقلاب جدا کند.

وی بیان کرد: این در حالی است که همچنان مشکلاتی داریم و جراحی اقتصادی که باید سال‌ها قبل انجام می‌شد، اکنون به اجرا درآمده است؛ چرا که دیگر نمی‌شود کشور را با یارانه اداره کرد و در همین شرایط عده‌ای در فضای مجازی غوغا برپا کردند که حزب اللهی‌ها، افراد علاقه‌مند و مومن باید وارد این فضا شوند و مقابله کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به اینکه دشمن امید بسته است که مردم را به خیابان‌ها بکشاند، گفت: ما با آگاهی و شناخت امام و رهبری را انتخاب کردیم؛ انتخاب ما چشم بسته نبوده است و با درایت به دنبال امام و رهبری بوده و هستیم.