این فعال سیاسی اصولگرا خروج سوپرانقلابی ها را از مسیر انقلاب ناشی از ضعف ایمان خواند و گفت: اگر ایمان قوی باشد، فرد از ابتدا تا انتهای مسیر انقلابی را با سرعت پیش می رود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بر کسی پوشیده نیست که در اوضاع کنونی، کشور با مشکلات فراوانی مواجه است و برای حل این آنها روحیه انقلابی گری لازم است اما برخی با رفتارهای سوپر انقلابی نه تنها مشکلی را حل نمی کنند بلکه بر شدت و پیچیدگی مشکلات می افزایند، سرانجام نیز به جای قبول مسئولیت خود را کنار می کشند.

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با فردا درباره آسیب ها و لطمات سوپرانقلابی ها به نظام و کشور گفت: رهبر انقلاب درباره سوپرانقلابی ها فرمودند «این افراد در مسیر انقلاب نمی مانند» چون در سایه تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، ماهیت افراد روشن می شود، کسانی که خیلی پرشتاب پیش می رفتند آرام آرام متوقف می شوند یا حتی با بعضی از مسائل سازش می کنند و بی تفاوتی نشان می دهند.

وی خروج افراد را از مسیر انقلاب ناشی از ضعف ایمان خواند و افزود: اگر ایمان قوی باشد، فرد از ابتدا تا انتهای مسیر انقلابی را با سرعت پیش می رود بنابراین پایه های اعتقادی باید تقویت شود. کسانی که به سوپرانقلابی ها باور و علاقه دارند وقتی تغییر مسیری را از این افراد ببینند، آنها نیز نسبت به ماندن در مسیر انقلاب سست خواهند شد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز افراط و تفریط در مسیر هر حرکتی را خطا خواند و با بیان اینکه انشاءالله انقلابیون در صراط توحید و ولایت پشت سر رهبری حرکت کنند، تأکید کرد:عامل پایداری و بقای یک انقلابی داشتن حرکت و روحیه اعتدال در راه توحید و ولایت است. کسانی که در مسیر انقلاب قرار می گیرند باید به این معنا توجه ویژه ای داشته باشند، لذا هر گونه حرکتی که خلاف اعتدال باشد در این مسیر به افراد و جامعه ضربه می زند.