احسان حاج صفی در مصاحبه‌ای مفصل از تمام مسئولان فوتبال و کشور برای کمک به تیم ملی کمک خواسته بود.

دغدغه‌های کاپیتان تیم ملی رفع نشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه،" بیش از یکماه پیش بود که احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای به مشکلات پیرامون آماده‌سازی تیم ملی پرداخت. مهم‌ترین خواسته او برگزاری کمپ‌های تمرینی در کشورهای اروپایی بود و بازی با تیم‌های بزرگ که در حال حاضر شرایط تیم ملی تفاوت زیادی با تصورات ذهنی کاپیتانش دارد.

شاگردان اسکوچیچ پس از اینکه به طرز عجیبی شاهد لغو بازی‌های دوستانه برابر کانادا و اروگوئه شدند، حالا چند روزی می‌شود که به قطر سفر کرده‌اند و در گرمای وحشتناکی که این روزها در این کشور حاشیه خلیج فارس وجود دارد، در حال پشت سر گذاشتن یکی از مهم‌ترین فرصت‌های ممکن برای آماده‌‍سازی پیش از شروع جام جهانی هستند.

از سوی دیگر آمریکا دیگر رقیب ما شب گذشته با اروگوئه بازی کرد و انگلیس هم به عنوان یکی از آماده‌ترین تیم‌های فوتبال در دنیا طی سال‌های اخیر پا به قطر خواهد گذاشت. شب گذشته هم ولز در پلی‌آف موفق به شکست اوکراین شد تا اسکوچیچ سومین حریف تیم ملی ایران که ستاره‌های بزرگی نظیر گرت بیل را در اختیار دارد، بشناسد.

گفته می‌شود تیم ملی ایران طی 10 روز آینده حداقل در دو بازی دوستانه به میدان خواهد رفت که یکی به احتمال فراوان مقابل الجزایر خواهد بود. اما به نظر نمی‌رسد این شرایط و ادامه آن به همین ترتیب بتواند آماده سازی خوب و مناسبی برای تیم ملی باشد و با ادامه این روند احتمالا باید شاهد سه مسابقه بسیار دشوار و شاید هم تلخ در جام جهانی باشیم.