محمد صلاح، ستاره مصری، حاضر به انجام آزمایش به درخواست لیورپول نشده تا بتواند برای تیم ملی کشورش بازی کند.

سرپیچی صلاح از لیورپول برای بازی در ترکیب مصر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مصر شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آفریقا به مصاف گینه رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

صلاح از ابتدای این بازی که در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش به میدان رفت و به مصر برای کسب سه امتیاز حساس این بازی در گروه D کمک کرد. 

او در تمام طول 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و این در حالی بود که پیش از آن از مصدومیتی رنج می‌برد که باعث نگرانی کادر پزشکی لیورپول نیز شده بود. 

ایهاب جلال، مربی تیم ملی مصر، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« صلاح از مصدومیت رنج می‌برد و با این حال تصمیم گرفت که با وجود دردی که داشت در ترکیب تیم ملی به میدان برود. او درخواست لیورپول برای انجام آزمایش پیش از بازی را رد کرد و حالا پس از بازی این آزمایش را انجام خواهد داد.»

این پیروزی باعث شد که مصر در رده دوم جدول گروهش قرار بگیرد اما جلال که پس از استعفای کارلوس کی‌روش هدایت این تیم را برعهده گرفته، امیدوار است که آنها بتواند عملکرد بهتری داشته باشند.

او در این باره اظهار داشت:« به برد اطمینان داشتم اما از این که تا پایان نیمه اول به گل نرسیدیم متعجب بودم. ما ترجیح دادیم سبک بازی را عوض نکنیم و این کار جواب داد. از بازیکنان به خاطر تلاشی که کردند تشکر می‌کنم. ما بدون شک در دیدارهای بعدی پیشرفت خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم بازی جذابی برای هواداران ارائه کنیم.»