بارسلونا از عثمان دمبله قطع امید کرده و دیگر به وی پیشنهاد جدید ارائه نخواهد کرد.

ادعای موندودپورتیوو قطع امید کامل بارسا از دمبله؛ مذاکره بی مذاکره
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اصرارهای ژاوی نتیجه نداشت و بارسلونا نتوانسته پیشنهادی متقاعدکننده به عثمان دمبله ارائه دهد. هفته پیش متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا گفته بود که 6 ماه است از مدیر برنامه‌های دمبله بی خبرند و پیشنهاد تمدید باشگاه بی پاسخ مانده است. در بارسلونا احتمال جدایی دمبله را 95 درصد می‌دانستند و روز گذشته این احتمال به 100 درصد رسید. 

طبق ادعای آاس، دمبله در پایان بازی دوستانه با تیم منتخب لیگ استرالیا به ژاوی گفته است که پیشنهاد تمدید را نپذیرفته و با پایان قراردادش جدا خواهد شد. این منبع نوشته بود که مقصد بعدی دمبله پی‌اس‌جی خواهد بود و آنها قرارداد پیشنهادی پاریس را قبول کرده‌اند اما اخیرا در انگلیس ادعا شد که مقصد بعدی دمبله چلسی خواهد بود و او اولین خرید بزرگ مالکان جدید این باشگاه محسوب می شود.

امروز موندودپورتیوو نیز گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه مدیران بارسا دیگر از دمبله و مدیر برنامه هایش ناامید شده اند و مطمئن هستند که او دیگر تمایلی به ادامه فوتبالش در باشگاه کاتالان ندارد. موندو نوشته است که بارسلونا دیگر هیچ پیشنهادی به دمبله ارائه نخواهد داد و مذاکره دیگری نیز در کار نیست. 23 روز دیگر قرارداد دمبله به اتمام خواهد رسید و دوران حضور او در بارسا را باید پایان یافته تلقی کرد.