ساعاتی قبل، قطار مسافری مشهد - یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد که بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون21 فوتی و 50مصدوم داشته و حال برخی از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است.

جزئیات جدید از خارج شدن قطار از ریل | فوتی ها به 21 نفر رسید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ساعاتی قبل، قطار مسافری مشهد - یزد به دلیل برخورد با یک دستگاه بیل مکانیکی از خط خارج شد که بنا بر آخرین اطلاعات تاکنون21 فوتی  و 50مصدوم داشته و حال برخی از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است.

*رئیس سازمان اورژانس استان یزد: فوتی های حادثه قطار مشهد - یزد به ۲۱ نفر رسید.

* وزرای کشور و راه و شهرسازی در محل حادثه قطار در طبس حضور یافتند.

* واکنش وزیر راه به حادثه قطار طبس-یزد

* دادستان طبس به محل وقوع حادثه خروج قطار مسافربری مشهد– یزد اعزام شد و پرونده قضایی برای بررسی علت وقوع این حادثه تشکیل شد.

* وزیر کشور راهی محل حادثه قطار مسافری طبس شد.

* اسامی مصدومان قطار مشهد به یزد

* رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی حادثه خروج قطار مسافربری مشهد – یزد و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان، طی دستوری به بازرس کل استان خراسان جنوبی، ماموریت داد تمام ابعاد این موضوع بررسی شود.

* لیست اسامی مصدومان حادثه ی قطار مشهد_یزد که تا این لحظه به بیمارستان طبس منتقل شدند.

* بیل مکانیکی که در تصادف قطار مشهد-یزد با آن، قطار از ریل خارج شد.

* تاکنون تعداد فوتیها حدود 17 نفر گزارش شده، اما به علت اینکه نیروهای امداد و نجات در حال بررسی قسمتهای دیگر واگن هستند، ممکن است این تعداد  افزایش یابد

*بهرام عین اللهی در تماس تلفنی با رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی تاکید کرد: ارائه سریع خدمات درمانی مطلوب به مصدومان حادثه انجام گیرد.

*براساس آخرین خبر مجموع تعداد مصدومان ۵۰ نفر است، که حال ۱۵ نفر وخیم گزارش شده است.

*هلال احمر خراسان جنوبی: همچنان ۵ نفر هم مفقود هستند.

*معاون مسافری راه آهن گفت: قطار مسافری راه آهن مشهد به یزد دارای ۳۴۸ مسافر بوده که مسافرانی که آسیب ندیده اند با قطار فوق العاده به طبس اعزام شدند.

*براساس آخرین اطلاعات دریافتی،۷ واگن از قطار مسافری مشهد- یزد در بلاک عباس آباد- ریزو در محدوده اداره کل راه آهن شرق از خط خارج شد.

*علاوه بر گروههای امدادی از خراسان جنوبی، بنا بر اعلام اورژانس یزد تاکنون هفت دستگاه آمبولانس اورژانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شده است.

*همچنین ۱۰ تیم عملیاتی هلال احمر و بالگرد هلال احمر استان یزد نیز برای امدادرسانی به منطقه اعزام شده است.