سیتی حاضر نیست برناردو سیلوا را با رقمی کمتر از 100 میلیون یورو واگذار کند.

یک انتقال غیرممکن دیگر برای بارسلونا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های اسپانیایی امروز خبر از جلسه سه ساعته بین ژرژ مندس و مدیران بارسلونا در رستوران ویاونتو دادند. ایجنت پرتغالی پس از پایان جلسه به خبرنگاران گفت که در مورد انتقال نیکو گونزالس با مدیران بارسا گفت و گو کرده و اینکه با آن موافقت نشده است اما طبق ادعای فابریتزیو رومانو، محور اصلی گفت و گوها برناردو سیلوا بود.

ستاره پرتغالی سیتی یکی از اهداف ژاوی برای فصل بعد است و روی جذب او تاکید دارد ولی این بازیکن هنوز دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارد و مندس به بارسلونا گفته است که قیمت او نزدیک به 100 میلیون یورو است. رقمی که پرداختش برای بارسلونا در شرایط فعلی غیرممکن به نظر می رسد. بارسا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است و تنها راه این انتقال، فروش فرانکی دی یونگ با رقمی مشابه است. ستاره هلندی منچستریونایتد را علاقمند به خود می بیند ولی پیشنهاد شیاطین سرخ بین 60 تا 80 میلیون یورو است. 

چند روز پیش وقتی از پپ گواردیولا در مورد علاقه بارسا به برناردو سوال شد، او پاسخ جالبی داد: از نظر من، این انتقال برای بارسا بسیار سخت خواهد بود. توصیه می کنم بارسا که با مشکلات اقتصادی روبرو است، فعلا صبور باشد و استفاده از بازیکنان لاماسیا را در اولویت قرار دهد.