بلال بن حموده بازیکن تیم ملی الجزایر تنها چند ساعت پس از گلزنی برای کشورش، جان خود را از دست داد.

فوتبالیست معروف درگذشت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تصادف مرگبار برای بلال بن حمودهمرگ ملی پوش الجزایری ساعاتی پس از گلزنی!

بلال بن حموده بازیکن تیم ملی الجزایر تنها چند ساعت پس از گلزنی برای کشورش، جان خود را از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، منابعی در فدراسیون فوتبال الجزایر مرگ بلال بن حموده بازیکن تیم ملی این کشور و ستاره باشگاه الاتحاد الجزایر را در سن 24 سالگی و طی یک سانحه رانندگی تایید کردند.

این منابع به خبرگزاری آلمان (DPA) گفتند که بن حموده به همراه یکی از دوستانش در جریان یک سانحه رانندگی و آتش سوزی خودرویی که با آن در حال تردد بودند، صبح امروز جمعه در منطقه الدوادة در غرب الجزیره جان باختند.

درحالیکه تیم فوتبال الاتحاد خود را برای برگزاری دیدار هفته پایانی لیگ الجزایر برابر تیم وفاق آماده می کرد و اعضای این تیم در شهر سطیف ساکن بودند، پس از دریافت خبر درگذشت بن حموده به پایتخت بازگشتند و این دیدار لغو شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تیم ملی فوتبال الجزایر که خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آفریقا آماده می کند، شب گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.

بلال بن حموده در این بازی برای تیم ملی الجزایر به میدان رفت و گل دوم تیمش را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. اما ساعاتی پس از این دیدار و در راه بازگشت، او دچار سانحه رانندگی شد و جان خود را از دست داد.