مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان از مذاکره باشگاه استقلال با جواد نکونام برای در اختیار گرفتن این مربی به جای فرهاد مجیدی گلایه کرد.

گلایه مدیر فولاد؛ مذاکره با نکونام درست نبود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه فرهاد مجیدی به طور رسمی با استقلالی ها خداحافظی کرد باشگاه آبی در تلاش برای به خدمت گرفتن جواد نکونام بود اما در نهایت سرمربی تیم فولاد ضمن تشکر از پیشنهاد باشگاه استقلال اعلام کرد به حضور خود در این تیم ادامه خواهد داد. حالا این پیشنهاد، ناراحتی گرشاسبی را به همراه داشته است. مدیری که حضور در باشگاه پرسپولیس و پیکان را هم در کارنامه دارد.

او در گفتگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی در این خصوص گفت: جواد نکونام اطلاعیه‌ای داد و حاشیه‌ها تمام شد. واقعاجای تاسف دارد که برنامه‌ریزی درست و اصولی نیست. همیشه شعار می‌دهند و صحبت از برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت، میان‌مدت یا بلندمدت ورد زبان‌ها است اما در این مدت مربی‌سازی نکردیم که ضعف بزرگی است. برخی افراد را می‌آورند که هنوز کارت‌شان را نگرفته‌اند، کلاس‌های مربوطه را نرفته‌اند و مجوز لازم را ندارند اما با فشار روی نیمکت‌ها می‌نشینند که برای فوتبال ما معضل بزرگی است. طبیعی است مربی که در مسیر فنی و حرفه‌ای حرکت می‌کند وقتی زمزمه‌اش می‌شود به سراغش می‌آیند. جواد نکونام هم جزو همان‌هاست که هر دقیقه اعلام می‌شد رفت، تمام شد و...

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد از باشگاه استقلال به خاطر مذاکره با جواد نکونام گله‌مند است؛ گفت: قطعا همین است. کار حرفه‌ای این است که دو باشگاه با هم صحبت کنند و به توافق برسند. مثل انتقال بازیکن که دو طرف به جمع‌بندی نهایی و توافق می‌رسند و در نهایت او به صورت قرضی یا دائمی به تیم دیگری می‌رود. در مورد مربی هم باید نظارت دقیق و اصولی باشد که شاهد این اتفاقات و مسائل نباشیم.

او هم چنین در این مصاحبه پیرامون حضور سعید آقایی بازیکن تیم پرسپولیس در ترکیب تیم فولاد گفت: بازیکن را مدیرعامل نمی‌آورد و سرمربی و کادر فنی در مورد آن صحبت می‌کنند، آن هم برای بازیکنانی که آزاد هستند. نکونام و مجموعه فولاد به اصول پایبند است. ما به سراغ بازیکنی که قرارداد دارد نمی‌رویم. این کار بی‌اخلاقی است. کادر فنی برای لیستی که در نظر دارد در حال مذاکره است اما هنوز اسم بازیکنی را نداده که ما کارهای نهایی را انجام بدهیم.