اداراه کل انتقال خون استان تهران اعلام کرد: به مناسبت روز جهانی اهدای خون(۲۴خرداد ماه)، اسنپ همچون سال‌های گذشته و با همکاری سازمان انتقال خون، شرایط ویژه‌ای را برای تشویق کاربران به اهدای خون و کمک به جریان زندگی در نظر گرفته است

سورپرایز اسنپ برای این افراد | تخفیف ویژه اسنپ به این افراد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اداراه کل انتقال خون استان تهران اعلام کرد: به مناسبت روز جهانی اهدای خون(۲۴خرداد ماه)، اسنپ همچون سال‌های گذشته و با همکاری سازمان انتقال خون، شرایط ویژه‌ای را برای تشویق کاربران به اهدای خون و کمک به جریان زندگی در نظر گرفته است.

به گزارش اداره کل انتقال خون استان تهران، شرکت اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف سهولت رفت و آمد برای اهداکنندگان و دسترسی سریع به مراکز اهدای خون استان تهران، کد تخفیف ۲۰ درصدی برای رفت و برگشت به این مراکز اختصاص داده است.

این کد در استان تهران و برای مراکز خون وصال، ستاری، صدر، پیروزی، تهران پارس، مترو امام خمینی(ره)، شهرری، نارمک، چیذر، ابوذر، شهر قدس، ورامین، شهریار و رباط کریم فعال است.

بر اساس این گزارش، اهداکنندگان خون می‌توانند با وارد کردن عبارت blood۲۴ در قسمت کد تخفیف، تا ۲۰درصد بر روی سفر رفت و برگشت خود تخفیف بگیرند.

همچنین برای جست‌وجوی آسان و سهولت بیشتر در دسترسی به مراکز خون، این مراکز در نقشه اسنپ مشخص شده‌اند و  شما می‌توانید با مشاهده نقشه نزدیک‌ترین مرکز به محل مبدا را مشاهده کنید.