میران کوژونزیچ، ستاره صربستان، بهترین سرویس زن هفته اول لیگ ملت‌ها بوده است.

بهترین  سرویس زن لیگ ملت‌ها بعد از پایان هفته اول
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام مسابقات باشگاهی نوبت به رقابت‌های جذاب ملی والیبال رسید؛ جایی که چند روز پیش هفته اول مسابقات لیگ ملت‌ها به پایان رسید؛ تورنمنتی که اکثر تیم ها با ترکیبی از جوانان ‌‌و باتجربه‌های خود در آن حضور یافته اند و به نوعی یک پیش زمینه خوب جهت آمادگی برای حضور تیم ها در مسابقات قهرمانی جهان محسوب می شود.

هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال در برزیل به پایان رسید. بعد از گذشت ۴ مسابقه آمریکا با حداکثر برد ممکن و ۱۱ امتیاز صدر جدول مسابقات را به خود اختصاص داده است؛ این در حالیست که جان اسپراو، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا به شکل قابل توجهی دست به جوانگرایی زده و به همین خاطر ارزش صدرنشینی آن ها دو‌ چندان شده است.

بعد از پایان هفته اول رقابت‌ها فدراسیون جهانی از بهترین بازیکنان در هر بخش رونمایی کرده است؛ بر این اساس میران کوژونزیچ، ستاره تیم ملی صربستان موفق شد در هفته اول ۱۰ امتیاز از سرویس کسب کند و از این حیث در صدر جدول قرار گرفت؛ همچنین یوجی نیشیدا از ژاپن و آرون راسل از آمریکا به ترتیب با ۹ و ۸ امتیاز در رده های بعدی بهترین سرویس‌زن های مسابقات قرار گرفته اند.