دو تیم انگلیس و فرانسه از شرایط خوبی در لیگ ملت‌ها برخوردار نیستند و ممکن است به دسته پایین‌تر این رقابت‌ها سقوط کنند.

خطر سقوط بیخ گوش انگلیس و فرانسه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس شب گذشته در لیگ ملت‌های اروپا میزبان مجارستان بود و با نتیجه باورنکردنی 0-4 برابر این تیم شکست خورد. 

این نتیجه باعث شد که شاگردان گرت ساوت‌گیت در قعر جدول گروه A3 قرار بگیرند و شرایطی مشابه تیم ملی فرانسه داشته باشند. این تیم تا به حال موفق نشده حتی یک پیروزی در چهار بازی از لیگ ملت‌ها به دست آورد و به دو شکست برابر مجارستان و دو تساوی برابر ایتالیا و آلمان رضایت داده است. 

آنها برای این که خودشان را از قعر جدول جدا کنند باید حداقل در یکی از دیدارهایشان که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد پیروز شوند، در غیر این صورت سقوط خواهند کرد. 

شاگردان دیدیه دشان هم که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به حساب می‌آیند در حال حاضر در گروه A1 به همراه اتریش، دانمارک و کرواسی حضور دارند و اگر در یک بازی دیگر به پیروزی نرسند، سقوط خواهند کرد. اما معنای این اتفاق چیست؟

این یعنی که دو تیم فرانسه و انگلیس اجازه بازی در سطح اول لیگ ملت‌های فصل آینده را نخواهند داشت و باید در لیگ B  که با حضور تیم‌های ضعیف‌تری مانند اوکراین، اسکاتلند و سوئد برگزار می‌شود به میدان بروند. 

آنها در حال حاضر شانس صعود به مرحله نهایی و قهرمانی این مسابقات را نیز از دست داده‌اند و فقط باید برای فرار از سقوط به سطح پایین‌تر این رقابت‌ها تلاش کنند.