با دستور رئیس جمهور، خواسته و آرزوی کودک خمینی شهری در کمترین بازه زمانی به اجابت رسید.

درخواست کودک خمینی شهری از رییس جمهور اجابت شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 با دستور رئیس جمهور، خواسته و آرزوی کودک خمینی شهری در کمترین بازه زمانی به اجابت رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، بیست و پنجمین سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در حالی به پایان رسید که در کنار تمامی مصوبات، دستاوردها و اخبار پیرامون آن، یک‌ حاشیه جالب و قابل توجه داشت.

سفر به اصفهان مانند تمام سفرهای استانی رئیس جمهور طی شد و در همین میان، طبق روال متداول دیدارهای عمومی رئیس جمهور با مردم حجم وسیعی از نامه ها و درخواستهای مردمی از آنها دریافت شد. 

اما آنچه حاشیه متفاوتی از این سفر به همراه داشت، مربوط به نامه کودکی به رئیس جمهور می شود که همراه با مادرش خود را به این دیدار مردمی رسانده و در نامه ای با دست خطی کودکانه نوشته بود «با سلام خدمت رئیس جمهور _ از شما درخواست یک دوچرخه دارم _ دوستتون دارم _ امیر حسین صالحی»

امیرحسین، کودک ۸ ساله ای است که این نامه را خطاب به رئیس جمهور نوشت و در پی ارسال این نامه، با عنایت و دستور رئیس جمهور خواسته و آرزویش در کمترین بازه زمانی از سوی نماینده ریاست جمهوری به اجابت رسید.

حجت الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری دستور تهیه دوچرخه مناسب و ارسال پیام تهیه و سلام رئیس جمهور به خانواده امیرحسین را صادر کرد تا نماینده ایشان مامور سفر به خمینی شهر شود و در نهایت خواسته امیر حسین ۸ ساله به سرعت اجابت شد.